امروز:10 اردیبهشت 1403

اصلاح صفحه اصلی Xbox دسترسی سریع تری به بازی ها را فراهم می کند

به روز رسانی رابط Xbox در جولای 2023

مایکروسافت هنوز رابط کاربری کنسول Xbox شما را اصلاح نکرده است. این شرکت در حال ارائه یک صفحه اصلی به روز شده برای کاربران Xbox Series/X و One است که از نظر تئوری بازی ها را در دسترس نزدیک تر قرار می دهد و در عین حال فضای بیشتری را برای شخصی سازی تجربه به شما می دهد. اکنون یک منوی دسترسی سریع وجود دارد که به شما کمک می کند به مجموعه خود، Game Pass، فروشگاه مایکروسافت و عملکردهای رایج مانند جستجو و تنظیمات بروید. می‌توانید بازی‌ها و گروه‌های موردعلاقه را پین کنید، و فهرست‌هایی از بازی‌ها برای کمک به کشف عناوین وجود دارد. به روز رسانی باید ظرف چند هفته به همه برسد.

در عین حال، یک چیدمان ساده‌تر فضای بیشتری را برای پس‌زمینه سفارشی شما ایجاد می‌کند. یک گزینه می‌تواند پس‌زمینه را تغییر دهد تا با بازی‌ای که اخیراً در فهرست بازی‌های خود انتخاب کرده‌اید مطابقت داشته باشد، تا حدودی شبیه چرخ فلک پلی‌استیشن. یک ردیف انجمن تازه‌سازی‌شده به شما کمک می‌کند تا نشان دهید دوستان چه کار می‌کنند، در حالی که نورافکن‌های رسانه‌ها و فهرست‌ها به شما کمک می‌کنند محتوای جدیدی برای دیدن یا شنیدن پیدا کنید.

خرید بازی نیز آسان تر است. در همان زمان، PayPal فاش کرده است که به زودی می‌توانید از Venmo برای خرید بازی‌ها، برنامه‌ها و اشتراک‌ها در فروشگاه مایکروسافت در Xbox در ایالات متحده استفاده کنید. البته این به شما کمک می‌کند تا از وجوه اضافی Venmo استفاده کنید، اما اگر نمی‌توانید خرید اولیه را توجیه کنید، راهی برای تقسیم پرداخت‌ها نیز به شما می‌دهد.

این تجدید نظر هشت ماه پس از شروع آزمایش عمومی مایکروسافت با رابط کاربری جدید Xbox صورت می گیرد. این شرکت دارای سابقه طراحی مجدد و بهینه سازی های مکرر رابط کاربری است، به ویژه در دوران ایکس باکس وان. سونی، در مقابل، نسبتا محافظه کار است و به ندرت در میانه چرخه کنسول، تغییرات عمده ای در قسمت جلویی پلی استیشن ایجاد می کند. تکرار مایکروسافت ممکن است ناامید کننده باشد اگر امیدوار به یک تجربه ثابت هستید، اما نشان می دهد که این شرکت به بازخورد گیمرها پاسخ می دهد و امیدوار است در بازار برجسته شود.

اشتراک گذاری