امروز:7 اردیبهشت 1403

روش‌های دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی است که در سال 2019 توسط شرکت Activision طراحی شد و در حال حاضر در نسخهٔ اندروید و Ios در دسترس است. این بازی به‌نوعی رقیبی برای بازی پابجی محسوب می‌شود؛ با این‌که حدود دو سال زوتر از کالاف دیوتی عرضه شده‌است. در طی روند بازی و برای خرید اسلحه و تجهیزات، می‌بایست از ارز بازی استفاده کنید. سی پی نام ارز این بازی است. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید از طریق سایت اینترنتی گیم سیتی اقدام کنید. این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و قیمت مناسب‌تری به‌نسبت سایر فروشگاه‌ها دارد.

کاربرد CP کالاف دیوتی

از محبوب‌ترین قسمت‌های بازی موبایل کالاف، ارز CP است. این آیتم درواقع نوعی سکهٔ درون‌برنامه‌ای است که دسترسی کاربر به امکانات بازی را بیشتر می‌کند، به همین دلیل خرید ارز سی پی ارزان به یک دغدغه برای بازیکنان تبدیل شده‌است، چراکه از این طریق و با به‌دست آوردن امکانات بیشتر می‌توانند برندهٔ رقابت‌ها باشند. به‌علاوه به‌دست آوردن سی پی از طریق بازی و برنده‌شدن در رقابت‌ها، کاری زمان‌بر و سخت است، زیرا بدون داشتن امکانات بیشتر، نمی‌توان برندهٔ رقابت‌ها بود، به همین دلیل بازیکنان خرید سی پی را ترجیح می‌دهند.

شما می‌توانید با خرید سی پی کلاف دیوتی موبایل، برای شخصیت بازی، لباس، مهمات و سلاح‌های پیشرفته تهیه کنید. درواقع با ارتقای سطح خود در بازی، هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. همچنین با خرج کردن 80 سی پی می‌توانید در گردونهٔ شانس شرکت کنید و برندهٔ جوایز گردونه شوید.

دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان

خرج کردن سی پی کالاف دیوتی امکانات زیادی را به بازی اضافه می‌کند. بازی با امکانات بیشتر، از خواسته‌های هر گیمر حرفه‌ای است. برای دسترسی به CP رایگان راه‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید CP دریافت کنید. با این‌که این روش‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند، اما همیشگی نیستند و یا تعداد سی پی‌های دریافتی کم است و به‌ناچار مجبور به خرید CP خواهید شد. معتبرترین سایت اینترنتی دریافت سی پی کالاف دیوتی، سایت اینترنتی گیم سی تی است. اما در این بخش از مقاله قصد داریم آموزش روش های دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل بصورت رایگان را با شما به اشتراک بگذاریم.

  • دریافت CP مسابقات

اگر می‌توانید مأموریت‌های بازی را به‌خوبی انجام دهید، در مسابقات کالاف دیوتی شرکت کنید و با برنده‌شدن در مسابقات، سی پی به‌دست آورید. مبلغ دریافتی از مسابقات 1000 یا بیش از 1000 سی پی کالاف خواهد بود.

  • دریافت CP از یوتیوب

درصورتی‌که در برخی از کانال‌های یوتیوبی عضو شوید، می‌توانید سی پی رایگان دریافت کنید. البته دریافت سی پی رایگان از این کانال‌ها یک‌ بار بوده و برای همیشه نمی‌توانید از ارز سی پی رایگان استفاده کنید. البته برخی از کانال‌های یوتیوبی اقدام به برگزاری مسابقات می‌کنند که با شرکت در مسابقات، شانس دریافت سی پی رایگان وجود خواهد داشت.

  • دریافت CP از Google Opinion Rewards

این برنامه یک برنامه‌ٔ کسب درآمد گوگل است که از طریق عضویت در این برنامه و شرکت در نظرسنجی‌های مختلف می‌توانید کسب اعتبار کنید و از اعتبار دریافتی برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید.

  • دریافت CP از طریق پیچ‌های اینستاگرامی

یکی دیگر از روش‌های دریافت سی پی عضویت در پیچ‌های اینستاگرام و دریافت CP از طریق شرکت در مسابقات است.

بهترین سایت دریافت CP رایگان

بعد از مدتی از شروع بازی متوجه خواهید شد که برای ارتقای سطح مجبور به خرید سی پی هستید. ممکن است در زمان خرید CP به سایت‌های اینترنتی برخورد کنید که سی پی را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند. چنین موردی فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما آیا واقعاً امکان دریافت سی پی کالاف دیوتی موبایل رایگان وجود دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که بله. سایت‌های زیادی وجود دارند که CP رایگان ارائه می‌کنند، اما درواقع این تیتر خبری یک حقه است و به‌جز ثبت‌نام کاربر در سایت، کار دیگری انجام نمی‌دهد. البته برخی از سایت‌ها نیز هستند که تعداد محدودی سی پی ارائه می‌کنند اما معتبر نیستند. دریافت سکهٔ بازی از یک جای نامعتبر می‌تواند اکانت بازی شما را برای همیشه پاک کند، بنابراین در چنین وضعیتی خرید سی پی از یک منبع معتبر عاقلانه به نظر می‌رسد.

سایت اینترنتی گیم سی تی یک منبع معتبر برای دریافت سی پی کالاف دیوتی است. این سایت با ارائه قیمت‌های ارزان و مناسب، یکی از بهترین‌هاست که توانسته است افراد زیادی را جذب کند. بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای، خرید خود را از طریق این سایت انجام می‌دهند، چراکه علاوه‌بر مناسب بودن قیمت‌ها، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که این مورد اعتبار ویژه‌ای به سایت می‌دهد. همچنین با خرید از این سایت آسوده‌خاطر خواهید بود که هیچ مشکلی برای اکانت شما به‌وجود نمی‌آید. یکی دیگر از مزایای خرید از گیم سیتی، ارائه بسته‌های مختلف سی پی است که می‌توانید با توجه به بودجهٔ خود، این سکه‌های بازی را خریداری کنید.

سؤالات متداول

  1. CP چیست؟

سی پی کالاف دیوتی موبایل درواقع پول رسمی بازی است که از طریق آن می‌توان از امکانات ویژه‌ای برخوردار شد. اهمیت خرید CP را بازیکنان حرفه‌ای به‌خوبی متوجه هستند و برای ارتقای سطح بازی از آن استفاده می‌کنند.

  1. چرا سی پی را به‌صورت مستقیم خریداری نکنیم؟

این سؤال برخی از گیمرهاست که قصد دارند CP را به‌صورت مستقیم از طریق درگاه بازی خریداری کنند. با توجه به تحریم‌های اخیر ایران توسط گوگل، درصورتی‌که این ریسک را کنید، ممکن است گوگل حساب شما را اسپم شناسایی کند و اکانت بازی و گیفت کارت شما را مسدود کند.

  1. آیا دریافت سی پی رایگان ممکن است؟

بله. روش‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید سی پی رایگان دریافت کنید. اما به‌دست آوردن این سی پی‌ها سخت و زمان‌بر است. همچنین تعداد سکه‌های دریافتی از این روش‌ها محدود است و باز در آخر مجبور به خرید سکه خواهید شد.

سخن پایانی

با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل امکان خریداری ویژگی‌های زیادی مانند بتل پس وجود دارد. همچنین با خرج سکه‌های کالاف می‌توانید در گردونه‌های شانس شرکت کنید و برندهٔ اسکین و گان‌های لجندری شوید. بهترین و معتبرترین راه برای خرید سکه‌های بازی کاالاف، سایت معتبر گیم سیتی است. به نظر شما استفاده از سی پی چه امکانات دیگری را به بازی اضافه می‌کند؟

اشتراک گذاری