امروز:6 اردیبهشت 1403

Ubisoft به کاربران Stadia کمک می کند تا خریدهای خود را به رایانه شخصی منتقل کنند

Stadia، تلاش ناگوار گوگل برای یک سرویس بازی ابری، در ژانویه تعطیل خواهد شد. بازیکنان برای تمام خریدهای سخت افزاری و نرم افزاری، به جز اشتراک Stadia Pro، بازپرداخت خواهند شد. همانطور که به نظر می رسد، برخی از افراد می توانند بازی های خاصی را در جاهای دیگر ادامه دهند. Ubisoft به افرادی که عناوین آن را در Stadia خریداری کرده اند کمک می کند تا خریدهای خود را به رایانه شخصی منتقل کنند.

جسیکا روچ، مدیر ارشد ارتباطات شرکتی Ubisoft به The Verge گفت: «در حالی که Stadia در 18 ژانویه 2023 تعطیل خواهد شد، ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که در حال حاضر در حال کار برای آوردن بازی‌های شما در Stadia به رایانه شخصی از طریق Ubisoft Connect هستیم. ما در مورد جزئیات خاص و همچنین تأثیری که برای مشترکین +Ubisoft در آینده خواهیم داشت، چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.» گوگل در حال حاضر فروشگاه Stadia را تعطیل کرده است، بنابراین اگر به فکر خرید یک بازی یوبی سافت، بازپرداخت و سپس دسترسی رایگان به نسخه رایانه شخصی بودید، شانسی ندارید.

در حالی که Stadia در 18 ژانویه 2023 تعطیل می‌شود، خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که در تلاش هستیم تا بازی‌هایی را که در Stadia دارید از طریق Ubisoft Connect به رایانه شخصی بیاوریم. در مورد جزئیات خاص و همچنین تأثیری که برای مشترکین +Ubisoft در آینده خواهیم داشت، چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.

— پشتیبانی Ubisoft (@UbisoftSupport) 30 سپتامبر 2022

یوبی‌سافت اعلام نکرده است که چه زمانی به بازیکنان Stadia اجازه دسترسی به بازی‌هایشان در Ubisoft Connect را می‌دهد. همچنین تایید نکرده است که Stadians قادر به انتقال داده های ذخیره شده خود به رایانه شخصی است یا خیر. با این حال، سرویس اشتراک +Ubisoft شامل یک ویژگی ذخیره ابری است، بنابراین امیدواریم این شرکت بتواند راهی برای حفظ پیشرفت بازیکنان در صورت تغییر به نسخه رایانه شخصی بیابد.

اگرچه این یک حرکت خوب از سوی یوبی سافت است، اما ممکن است برای برخی از کسانی که از بازی‌هایی مانند Assassin’s Creed Valhalla، Far Cry 6 و Rainbow Six Siege در Stadia لذت برده‌اند، آرامش کوچکی به همراه داشته باشد. یکی از مزایای بزرگ بسیاری از سرویس‌های بازی ابری، از جمله Stadia، این است که تقریباً روی هر رایانه، تلفن یا تبلتی کار می‌کنند تا زمانی که اتصال اینترنتی خوبی داشته باشید. با این حال، افرادی که رایانه‌های شخصی مخصوص بازی ندارند، ممکن است نتوانند از این پیشنهاد استفاده کنند.

پس از فروپاشی Stadia، یوبی سافت ایده بازی های ابری را به تعویق نینداخت. کانال Ubisoft+ آن در آمازون لونا در دسترس است، برای یک چیز. روچ گفت: «ما به قدرت استریم و بازی‌های ابری اعتقاد داریم و همچنان مرزها را برای آوردن تجربیات شگفت‌انگیز به بازیکنانمان، در هر کجا که هستند، پیش می‌بریم.

در حالی که گوگل Stadia را رها کرده است، همچنان مجوز فناوری پخش جریانی بازی را از طریق ابتکاری به نام Immersive Stream for Games به شرکت های دیگر می دهد. AT&T و Capcom از نسخه White Label این فناوری استفاده کرده‌اند. شاید یوبی‌سافت، که Assassin’s Creed Odyssey در اولین آزمایش عمومی آنچه که Stadia می‌شود، مورد استفاده قرار گرفت، علاقه‌مند به استفاده از Google در این پیشنهاد باشد.

اشتراک گذاری