امروز:5 اردیبهشت 1403

CD Projekt Red یک ابزار مودینگ رسمی برای Cyberpunk 2077 منتشر کرد

Cyberpunk 2077 اکنون یک ابزار مودینگ رسمی دارد. CD Projekt RED REDmod را راه‌اندازی کرده است که پشتیبانی یکپارچه‌ای را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا به راحتی مودها را بر روی نسخه PC بازی اکشن RPG نصب و بارگذاری کنند. همانطور که در اعلامیه رسمی توسعه دهنده اشاره شده است، همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از صداها، انیمیشن ها و اسکریپت های سفارشی که به همراه ابزار ارائه می شود، بازی خود را تغییر داده و شخصی سازی کنند. CD Projekt Red قول داده است که این ابزار را در کنار وصله‌های آینده به‌روزرسانی کند تا از سازگاری آن با بازی اطمینان حاصل کند. با این حال، این یک DLC رایگان است و بازیکنان اگر نمی‌خواهند، اصلاً نیازی به نصب آن ندارند.

همانطور که وب‌سایت محبوب Nexus Mods توضیح می‌دهد، در حالی که مدهای جدید برای سازگاری با REDmod باید از یک قالب خاص استفاده کنند، مدهای قدیمی به خوبی به کار خود ادامه می‌دهند. مدهای قدیمی که با این ابزار سازگار نیستند به سادگی در منوی REDmod جدید نشان داده نمی شوند. همچنین بازیکنان می‌توانند حالت‌های سازگار با ابزار را روشن یا خاموش کنند.

DLC رایگان اکنون از وب سایت رسمی Cyberpunk 2077 برای دانلود در دسترس است، اما بازیکنان می توانند آن را از GOG، Steam یا Epic نیز دریافت کنند.

اشتراک گذاری