امروز:10 اردیبهشت 1403

سونی یک کنترلر جدید PS5 به نام DualSense Edge معرفی کرد

سونی در حال ارتقای سطح گیم پدهای پلی استیشن 5 خود با DualSense Edge است. Edge تماماً در مورد سفارشی‌سازی است – دارای پنج نمایه منحصربه‌فرد، جرئت ارتقا یافته و چند روش ورودی اضافی است. دو دکمه عملکردی در زیر میله‌های آنالوگ روی کنترلر جدید وجود دارد و در تصاویر اولیه، همه دستگیره‌های لاستیکی در اطراف به نظر می‌رسند.

با خیال راحت به DualSense Edge به عنوان برداشت سونی از کنترلر Xbox Elite فکر کنید. بازیکنان می توانند دکمه ها را مجدداً نقشه برداری و غیرفعال کنند و حساسیت چوب و مناطق مرده را تنظیم کنند و سپس این تنظیمات را در پروفایل های منحصر به فرد ذخیره کنند. کلاهک های چوبی و دکمه های پشتی نیز در گیم پد جدید قابل تعویض هستند و کاربران می توانند کل ماژول چوب را جایگزین کنند. کل این محصول با یک کابل USB-C بافته شده و یک کیف حمل همراه با شارژ USB همراه است.

هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن یا قیمت گیم پد جدید وجود ندارد. سونی می گوید در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد Edge به اشتراک خواهد گذاشت. DualSense یکی از ویژگی های برجسته پلی استیشن 5 است که بازخورد لمسی شدید و دکمه های ماشه با کشش قابل تنظیم را ارائه می دهد. این یک لایه غوطه ور شدن را به بازی ها از Deathloop تا Stray و Astro’s Playroom اضافه می کند، و این چیزی است که Xbox به سادگی ارائه نمی دهد.

اشتراک گذاری