امروز:27 شهریور 1403

با پخش دو تریلر از«افسانه سیاه: ووکونگ» هنوز زمان انتشار این بازی مشخص نیست

در دو سال گذشته، هر ماه آگوست، استودیوی Game Science سازنده چینی، تصاویر گیم‌پلی جدیدی را از بازی اکشن RPG Black Myth: Wukong منتشر کرده است. یکی نیست که یک ضربه را از دست بدهد، امسال هم همین کار را کرده است. روز جمعه، استودیو یک تریلر جدید هشت دقیقه ای از گیم پلی و کات سین شش دقیقه ای درون بازی را به اشتراک گذاشت. درست مانند رونمایی Unreal Engine 5 در سال گذشته، اولی تا حدودی ویترینی برای فناوری ارتقاء مقیاس مبتنی بر هوش مصنوعی DLSS NVIDIA است و می‌توانید ببینید که آن – و یک سال کار اضافی – چه تفاوتی برای نرخ فریم بازی دارد. در مقایسه با تریلر سال گذشته، اکشن روان‌تر است و افت فریم کمتری دارد.

همچنین می‌بینیم که Game Science Studio به چند روش جالب روی فرمول From Software’s Souls تکرار می‌کند. یکی از موارد مورد علاقه من گیاهی است که قهرمان داستان حدود یک سوم مسیر کلیپ را می برد. وقتی می‌روند آن را از زمین بیرون بکشند، معلوم می‌شود که گیاه دشمنی است که می‌تواند بازیکن را در جای خود ریشه کن کند و آنها را در برابر حملات جاروی سخت آسیب‌پذیر کند. این یک پیچ و تاب سرگرم کننده در قفسه سینه های تقلیدی From Software است که باید شما را مجبور کند همیشه روی انگشتان خود باشید. در مورد تریلر سینمایی، نگاهی تازه به داستان الهام گرفته از Wukong’s Journey to the West ارائه می دهد. سخت است بگوییم صحنه‌ای که می‌بینیم چگونه با داستان گسترده‌تری که Game Science امیدوار است بسازد، جا می‌گیرد، اما مشخصاً استودیو استعدادی برای انیمیشن دارد.

متاسفانه هیچ یک از تریلرها با تاریخ انتشار بازی به پایان نمی رسد. در سال 2020، Game Science Studio اعلام کرد که امیدوار است تا سال 2023، Black Myth: Wukong را به رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها بیاورد.

اشتراک گذاری