امروز:10 اردیبهشت 1403

با پیش‌خرید بازی کال او دیوتی مدرن وار فار ۲ می‌توانید داستان را یک هفته زودتر تجربه کنید

آیا برای انجام کمپین تک نفره یک بازی در روز انتشار که همه دوستان شما به حالت چند نفره می‌پرند، احساس گناه می‌کنید؟ شما با بازی Call of Duty: Modern Warfare II این بار را نخواهید داشت. اکتیویژن فاش کرده است که مشتریان پیش‌فروش می‌توانند داستان MW2 را از 20 اکتبر، یک هفته قبل از عرضه رسمی بازی در 28 اکتبر، بازی کنند. قبل از اینکه تمام ساعات خود را آنلاین بگذرانید، می توانید محتوای انفرادی را از سر راه خود بردارید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، خریداران پیش‌سفارش دو روزه دسترسی زودهنگام به جلسات بتای باز MW2 و همچنین استفاده فوری از شخصیت‌های ویژه و پوسته‌های اسلحه دارند. نسخه Vault را پر کنید و همچنین یک Battle Pass برای فصل اول و همچنین شخصیت‌ها و لوازم آرایشی قابل دسترسی در نسخه بتا باز، Warzone و حتی بازسازی اصلی Modern Warfare دریافت می‌کنید.

اکتیویژن قول داده است که جزئیات بیشتری را برای MW2 و Warzone بعدی (از جمله نسخه موبایل جدید آن) در رویداد Call of Duty ساعت‌ها در ۱۵ سپتامبر ارائه کند. با این حال، دسترسی قبلی به گیم پلی تک نفره نشان دهنده اولویت های این شرکت است. در حالی که هنوز متعهد به پیشبرد طرح سری است، این آخرین بازی را پایه ای برای یک تجربه چند نفره جدید می داند.

اشتراک گذاری