امروز:9 اردیبهشت 1403

گوگل استادیا پارتی استریم ویژگی جدید گوگل استادیا برای استریم بازی ها

Google Stadia هنوز بسیار زنده و فعال است – و برخی به روز رسانی ها را ایجاد کرده است که پخش زنده بازی ها را آسان تر می کند. توسعه دهندگان XDA گزارش دادند که Stadia از ویژگی Party Stream جدیدی رونمایی خواهد کرد که به بازیکنان امکان می دهد تا به صورت خصوصی گیم پلی خود را برای حداکثر نه کاربر دیگر پخش کنند که می توانند بازی یا تماشا را انتخاب کنند. کاربران می‌توانند در طول این پخش‌ها از ویژگی‌های چت مهمانی Stadia از جمله شکلک‌ها و واکنش‌های صوتی استفاده کنند. سخنگوی گوگل این خبر را در ایمیلی به Engadget تایید کرد.

Stadia در حال حاضر به بازیکنان اجازه می دهد تا مستقیماً گیم پلی خود را در YouTube به اشتراک بگذارند. ویژگی Party Stream گیمرهایی را که نمی‌خواهند بازی‌های خود را در دنیا پخش کنند، در نظر می‌گیرد – بلکه فقط می‌خواهند آن را با چند دوست به اشتراک بگذارند. ما قبلاً شاهد بودیم که پلتفرم‌هایی مانند Discord (با ویژگی Go Live خود) به این نیاز برای پخش بازی برای تعداد کمی از منتخب ضربه می‌زنند. Party Stream همچنین بازیکنان Stadia را از مشکل استفاده از Twitch برای اشتراک‌گذاری بازی‌ها با دوستان خود که نیاز به دانلود رمزگذار شخص ثالث دارد، نجات می‌دهد.
تبلیغات

به روز رسانی های دیگر شامل توانایی بازیکنان برای تعویض دستگاه ها در اواسط بازی بدون پایان پخش زنده است. برای مثال، می‌توانید یک بازی Stadia را از رایانه شخصی خود استریم کنید و سپس بازی آن را در دستگاه Android خود از سر بگیرید — بدون اینکه جلسه استریم را متوقف کنید.

طبق گفته توسعه دهندگان XDA، Party Stream از روز دوشنبه برای کاربران آغاز شد و باید در ۲۴ ساعت آینده برای همه بازیکنان در دسترس باشد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر فقط به دستگاه های دسکتاپ و اندروید محدود می شود – اما احتمالاً در آینده به دستگاه های بیشتری گسترش خواهد یافت.

اشتراک گذاری