امروز:7 اردیبهشت 1403

نسخه بتای باز Modern Warfare 2 در راه است

در حالی که هنوز رونمایی کاملی برای Modern Warfare 2 منتشر نشده است، Activision تایید کرده است که یک نسخه بتا باز قریب الوقوع است، و حتی جزئیاتی در مورد نحوه دریافت کد از طریق پیش‌سفارش یا کاهش احتمالی برای تماشای جریان‌های خاص وجود دارد. تا راه اندازی


در حال حاضر، هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان عرضه نسخه بتای باز Modern Warfare 2 منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه تقریباً هر سال یک بازی جدید Call of Duty از زمان آغاز به کار می‌شود، می‌توانیم تخمین خوبی برای زمان عرضه داشته باشیم. خواهد رسید

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر 2022 عرضه می شود که کمی زودتر از سال های گذشته است. به طور سنتی، نسخه‌های بتای باز برای عناوین Call of Duty حدود شش هفته قبل از عرضه می‌رسند، بنابراین انتظار می‌رود که در ماه سپتامبر، نسخه بتای باز Modern Warfare 2 را اجرا کنید.

همچنین، اگرچه نسخه بتای باز برای همه در دسترس خواهد بود – از این رو نام آن – یک دوره دسترسی زودهنگام برای برخی بازیکنان وجود خواهد داشت.

تنها نشت احتمالی که در حال حاضر باید از آن خلاص شویم مربوط به افشاگر معروف Call of Duty، رالف دریچه است. آن‌ها قبلاً در مورد زمان‌بندی فصل‌ها و نسخه‌های بتا جدید Call of Duty درست گفته‌اند، و طبق گزارشی که در WhatIfGaming منتشر شده است، نسخه بتای باز Modern Warfare 2 ممکن است در 15 سپتامبر وارد بازار شود.

بدیهی است که این مورد توسط Activision تایید نشده است – اما امیدواریم که این شرکت زودتر زمان بندی بتا را اعلام کند. یکی از این رویدادها وجود دارد که ما می توانیم خیلی زود اخبار را بشنویم …

دسترسی به نسخه بتا کال او دیوتی مدرن وار فار ۲

دو راه اصلی برای دسترسی زودهنگام به نسخه بتای باز Modern Warfare 2 وجود دارد:

بازی را بر روی هر پلتفرمی پیش خرید کنید
تنظیم جریان آخر هفته مسابقات Call Of Duty League، که از یکشنبه، 7 آگوست ساعت 7:30 بعد از ظهر (بریتانیا / BST) پخش می‌شود.
اگر پیش‌سفارش می‌دهید، پس از انتشار نسخه بتا، دستورالعمل‌های نحوه بازی برای شما ایمیل می‌شود. اگر از طریق فروشگاه پلی‌استیشن، مایکروسافت استور یا Battle.net پیش‌سفارش داده‌اید، به‌طور خودکار برای شرکت در Early Access برای Modern Warfare 2 Open Beta تأیید می‌شوید.

CDLChamps را تماشا کنید و هر روز یک چیز جدید کسب کنید.

و به خصوص در یکشنبه قهرمانی، بینندگان شانس دریافت کدهای بتا #ModernWarfare2 را به عنوان بخشی از بزرگترین افت کد ما در تاریخ CDL خواهند داشت. pic.twitter.com/RYAtlfeEHw

چه چیزی در نسخه بتای Modern Warfare 2 قرار خواهد گرفت؟


در حال حاضر، Activision و Infinity Ward هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد انتظارات از نسخه بتای باز Modern Warfare 2 ارائه نکرده اند. وب سایت رسمی موارد زیر را شرح می دهد:

این نسخه پیش از انتشار بازی به شما نگاهی پیشرفته به چند نفره بازی از جمله نقشه ها، حالت ها، سلاح ها و سایر ویژگی ها می دهد.

در گذشته، نسخه‌های بتای باز Call Of Duty شامل تعداد انگشت شماری نقشه، یک یا دو حالت و مجموعه‌ای از بارگیری‌های سلاح می‌شد.

در عین حال، فاش شدن رویدادی که برای تیم NFL LA Rams برگزار شد، نگاهی به لابی چند نفره و بخش کوچکی از گیم‌پلی به ما داد. چیزی فراتر از این وجود ندارد، اما این گواه بر این است که نسخه بتا، یا حداقل بخشی از چندنفره، تقریباً آماده است:

🚨 اخبار #MW2 🚨

اولین تصویر از لابی چند نفره در #ModernWarfare2 توسط کامرون دیکر بازیکن NFL در اینستاگرام خود منتشر و به سرعت حذف شد.

به نظر می رسد که LA Rams در حال حاضر بازی را انجام می دهند! pic.twitter.com/bcZzcWp0Du

— ModernWarzone (@ModernWarzone) 3 اوت 2022


در حال حاضر، این تنها چیزی است که تا به حال در مورد نسخه بتای آینده Modern Warfare 2 می دانیم. برای اینکه آخر هفته فرصتی برای دریافت کد داشته باشید، حتماً در جریان لیگ Call of Duty هماهنگ شوید. به احتمال زیاد جزئیات بیشتری در مورد نسخه بتا نیز به زودی معرفی خواهد شد – پس منتظر به روز رسانی ها باشید.

اشتراک گذاری