امروز:7 اردیبهشت 1403

یک استودیوی از توسعه دهندگان “Witcher 3” در حال ساخت یک بازی اکشن آنلاین هستند که داستان آن در ژاپن فئودالی جریان دارد

گروهی از توسعه دهندگان سابق CD Projekt Red در حال کار بر روی یک بازی آنلاین جدید هستند که بازیکنان را به ژاپن فئودال می برد. این هفته، Jakub Ben و Marcin Michalski، بنیانگذاران Dark Passenger، تشکیل استودیوی خود را اعلام کردند و در یک سری توییت‌هایی که توسط PC Gamer مشاهده شد، یک فراخوان استعدادها را اعلام کردند. بن و میکالسکی بخشی از تیم هنری بودند که روی The Witcher 3 کار کردند و بعداً به کار قراردادی در Cyberpunk 2077 پرداختند.

اولین بازی Dark Passenger هنوز نامی ندارد، اما وب سایت استودیو جزئیاتی در مورد این پروژه ارائه می دهد. بن و میکالسکی می‌گویند که می‌خواهند یک بازی چند نفره آنلاین با پشتیبانی از بازی رقابتی و مشارکتی ایجاد کنند. آنها عنوانی را توصیف می کنند که به نظر می رسد عناصری را از بازی هایی مانند Titanfall و Absolver به عاریت گرفته است. «سیستم حرکتی ما به بازیکنان این امکان را می‌دهد که [شخصیت‌های] باورنکردنی مانند دویدن بر روی تیرهایی که توسط بازیکنان دیگر شلیک شده‌اند، بالا رفتن سریع روی سطوح عمودی با استفاده از پنجه‌های شوکو یا استفاده از نیزه یاری مانند یک میله برای پرش از روی موانع انجام دهند. استودیو گفت. درگیر شدن در نبردهای نزدیک به همان اندازه که تاکتیک و همکاری نزدیک با هم تیمی ها نیاز دارد، به مهارت و مهارت نیاز دارد.

خبر تاسیس پس از آن منتشر شد که Konrad Tomaszkiewicz مدیر سابق CDPR در ابتدای سال اعلام کرد که در حال ایجاد استودیویی به نام Rebel Wolves است. او گفت که تیمش اولین پروژه خود، یک بازی نقش آفرینی فانتزی تاریک ساخته شده در Unreal Engine 5 را در سال 2025 منتشر خواهد کرد. پس از کارگردانی فیلم تحسین شده The Witcher 3 و مشارکت در Cyberpunk 2077، Tomaszkiewicz در ماه می 2021 در میان ادعاهایی که به او داده شد CDPR را ترک کرد. همکاران مورد آزار و اذیت قبل از رفتن او، مشخص شد که کار روی Cyberpunk شامل یک دوره سخت طولانی و بی رحمانه برای بسیاری از توسعه دهندگان آن است.

همانطور که PC Gamer اشاره می کند، صفحه مشاغل Dark Passenger به برخی از انتقادات CDPR اشاره دارد. ما یک محیط عاری از تعصب بر اساس مدارا، حمایت و درک ایجاد می کنیم. ما نیازهای فردی را به اندازه انتظارات گروه جدی می‌گیریم.» ما تمام امکانات رفاهی، مراقبت های پزشکی خصوصی و اضافه کاری را ارائه می دهیم. ما با تاکید بر تعادل بین کار و زندگی، ساعات کاری و تعطیلات انعطاف پذیری را ارائه می دهیم. در مورد اینکه چه زمانی می توانید انتظار داشته باشید اولین بازی این استودیو را بازی کنید، Dark Passenger تاریخ انتشار را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری