امروز:7 اردیبهشت 1403

جدید ترین کف پوش و دیوارپوش سال

برترین کفپوش مدرن میکروسمنت

 کفپوش های متعددی در بازار دکوراسیون داخلی وجود دارند که شما می توانید برای دیزاین و زیبا سازی محیط خود از آن ها استفاده کنید. منتها  کمتر کفپوش مدرنی در بازار وجود دارد که می تواند پاسخ گوی یک طراحی داخلی مدرن باشد. دراین مقاله قصد داریم یک کفپوش مدرن و فوق العاده را خدمتتان معرفی کنیم تا شما دوستان گرامی بتوانید به بهترین نحو ممکن سلیقه خود را در محیطی که در اختیار دارید پیاده سازی کنید.

برترین کفپوش مدرن میکروسمنت نام دارد. این کفپوش با ظاهری بسیار زیبا و همچنین کیفیتی بالا می تواند با هر سبکی از دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار بگیرد ولی در واقع آنچه که به آن معروف و شناخته شده است را می توان طراحی داخلی مدرن دانست. این کفپوش شگفت انگیز دارای قابلیت های فراوانی است که یکی از آن ها پوشش کف بوده و در سطوح دیگر نیز میتوانید ازاین کفپوش به سادگی استفاده کنید. تنها کافیست با توجه به این که چه نیازی دارید مطالعه در مورد قابلیت ها و مزایای این کفپوش داشته باشید که بتوانید در نهایت هر آنچه را که برای محیط شما لازم و ضروی است ایجاد کنید.

پیشتر تصور بر این بود که برای محیط منزل استفاده از میکروسمنت طرفدار نداشته باشد ولی با گذشت زمان اتفاقا متوجه شدیم که با استقبال بی نظیری روبه رو شده و بسیاری از افراد از میکروسنت به عنوان یک کفپوش یکپارچه و بسیار زیبا به عنوان کفپوش منزل استفاده میکنند.

انواع کفپوش مدرن

البته باید به این موضوع اشاره نمود که کفپوش های متعددی امروزه موجود هستند که شما براحتی میتوانید با استفاده از آن ها محیط خود را زیباسازی کنید. انواع کفپوش مدرن که امروزه در محیط های متنوع مورد استفاده قرار می گیرند را می توان به این صورت نام برد:

  1. کفپوش پی و ی سی
  2. کفپوش لمینیت
  3. کفپوش اپوکسی
  4. کفپوش میکروسمنت

انواع کفپوش های مدرن با حالات مختلف در این چند دسته که اشاره شد خلاصه می شوند اما امروزه به دلیل محبوب بودن کفپوش های یکپارچه و بدون درز با نمای مدرن و ترجیحا بتونی میکروسمنت جایگاه خاصی در میان تمامی این دسته بندی ها پیدا کرده است. با بررسی اجمالی برروی انواع کفپوش مدرن می توان انواع تظاهر آن ها بر روی کف را نیز متوجه شد. کفپوش هایی مانند پی وی سی یا لمینت همگی تایلی بوده و به راحتی بر روی زمین قرار می گیرند. اما کفپوش اپوکسی و میکروسمنت هر دو اجرایی بوده و نتیجه نهایی آن ها به صورت یکپارچه و بدون هیچ درزی بوده که قطعا در برابر ناملایماتی همچون نفوذ آب نیز مقاوم هستند.

قیمت کفپوش

 یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زمان تهیه و اجرای یک کفپوش در نظر داشتن قیمت های کفپوش است. قیمت کفپوش تا میزان زیادی تعیین کننده ی این موضوع خواهد بود که شما از این متریال استفاده خواهید کرد یا خیر. از این نظر باید خدمت شما عرض کنیم که با توجه به تمامی فاکتورها از زمان تولید تا اجرا در کنار یکدیگر قیمت یک کالا را تعیین خواهند کرد.

بنابراین برای استفاده بهتر از بودجه ریالی خوب است ابتدا اشرافی بر روی کیفیت ها ونحوه ی تولید کفپوش مورد انتخاب خود داشته و همین طور از نحوه ی اجرا و درجه سختی کار نیز مطلع شوید یا یک کار بهتر این هست که کار را به کاردان بسپارید به این صورت که می توانید از شرکت های معتبری مانند الومدرن استعلام قیمت دریافت نمایید و بدین ترتیب تمامی کارها را از صفر تا صد به این گروه بسپارید.

کفپوش میکروسمنت

جای دارد درمورد کفپوش میکروسمنت در این بخش بطور کامل صحبت کنیم. این کفپوش زیبا و کارآمد را می توانید براحتی در هر سبک از فضای داخلی استفاده بفرمایید. کفپوش میکروسمنت را با توجه به این که یکدست و یکپارچه می توان اجرا کرد درمحیط های مرطوب نیز میتوانید استفاده کنید در واقع اگر یک خانه را مثال بزنیم از فضاهای تر مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام گرفته تا محیط های خشک مانند اتاق های خواب یا اتاق نشیمن و پذیرایی را می توان در تمامی آن ها از میکروسمنت استفاده نمود.

میکروسمنت یک کفپوش با ضخامت کم است که اتفاقا دارای مقاومت بسیار بالایی است به حالتی که در بخشی حتی در زمین پارکینگ ها یا لابی و نمایشگاه اتومبیل هم قابلیت اجرا را دارد و تنها با تغییر قیافه ظاهری و رنگ  می توان آن را مناسب دکور خانه و یا محیط های دیگر مانند فضاهای عمومی کرد.

بخشی از مقاومت آن را مواد تشکیل دهنده ی این متریال و در بخش دیگر زیرسازی کار ما تشکیل می دهد برای اجرای میکروسمنت لازم است که دیوار یا کف محیط شما به خوبی صاف و یکدست و محکم بوده وبرای اطمینان خاطر از این موضوع به راحتی می توانید با ارسال عکس و فیلم از فضایی که دراختیار دارید با کارشناسان زبده در این امر مشورت داشته و این مورد به راحتی با وجود شرکت ها و کارشناسان معتبری مانند الو مدرن در صنف دکوراسیون داخلی امکان پذیر است.

میکروسمنت کف

اصلی ترین استفاده میکروسمنت برای کفپوش محیطی است که شما قصد تغییرات آن را دارید. در واقع میکروسمنت کف می تواند یکی از برترین متریال هایی باشد که شما در اختیار خواهید داشت. میکروسمنت کف را می توانید با طرح و رنگ های متفاوتی در محیط خود اجرا کنید به صورتی که با مبلمان یا طراحی داخلی خانه شما ست شود. منتها برای این کار بهتر است از مشاوره یک معمار یا طراح کمک بگیرید زیرا این دوستان در این رابطه اطلاعات بیشتری داشته که به خوبی در اختیار شما قرار خواهند داد.

میکروسمنت کف را میتوانید با یک لایه لاک نهایی صورت صیقلی در اختیار اشته باشید این رزین یا لاک نهایی علاوه بر ظاهر زیبا محافظ کفپوش شما در برابر ضربه و خط و خش نیز بوده و به  شما در راستای عمر بیشتر و دوام میکروسمنت کف کمک می کند.

میکروسمنت دیوار

از نمونه کارهای دیگری که شما می توانید با میکروسمنت اجرا کنید و اتفااقا امروزه طرفداران بیشتری هم پیدا کرده است میکروسمنت دیوار است. میکروسمنت وقتی که روی دیوار صاف و یکدست اجرا می شود می تواند شکل های مختلفی را نیز برای شما به نمایش بگذارد قابلیتی که تقریبا هیچ دیوارپوشی نداشته و اگر هم دکوری با دیوارپوش های دیگر اجرا گردد به تنوع و زیبایی میکروسمنت نخواهد بود ضمن اینکه ضخامت مناسبی داشته و از محیط شما چیزی کم نمی کند. میکروسمنت دیوار دارای مزایای بیشتری از تنها زیبایی است که همین مزایا برای میکروسمنت کف نیز صادق است. به طورمثال :

  1. متریال میکروسمنت کاری مدرن و به روز است
  2. آنتی باکتریال و ضد میکروب و قابل ضد عفونی است.
  3. قابلیت شست و شو و پاکسازی مداوم بدون تغییر در رنگ
  4. اجرای یک تکه و بدون درز که بر آنتی باکتریال بودن این متریال صحه می گذارد.
  5. ضخامت کم و مقاومت بسیار بالا

میکروسمنت نما

متریال ها ی کمی در بازار داخلی وجود دارندکه بتوانید از آن ها در هر محیطی بدون نگرانی کار کنید. مخصوصا درسطوحی مانند نمای ساختمان که می تواند استفاده از ان ها بسیار ریسک پذیر باشد. برای استفاده مناسب از هر متریال دستور کاری وجود دارد که قاعدتا باید از ان پیروی کرده تا به نتیجه دلخواه خود برسید منتها در مورد میکروسمنت داشتان متفاوت است و شما متریال میکروسمنت را با نام میکروسمنت نما هم می شنوید زیرا به راحتی می تواند پوششی برای نمای ساختمان شما باشد.

حجم عظیمی از پروژه هایی که امروزه در کشور ما ساخته می شوند به دلیل توجه به کار مدرن و مخصوصا در ویلا ها با متریال های مدرنی مانند میکروسمنت تزیین و اجرا می شوند. میکروسمنت نما در برابر برودت و تغییرات آب و هوایی به خوبی مقاوم بوده و هم از ساختمان در برابر رطوبت ها ی احتمالی محافظت کرده و رنگ و طرح آن تحت تاثیر اشعه خورشید قرار نمی گیرد. از میکروسمنت نما به راحتی در هر ارتفاع و هر سطحی می توانید استفاده کنید و هیچ محدودیتی نخواهد داشت.     

سفارش کفپوش

شما عزیزانی که این مقاله را تا به اینجا دنبال کرده اید قطعا به دنبال خرید کفپوش و نحوه ی سفارش کفپوش به صورت ساده هستید. گروه های ساحتمانی و دکوراسیون متعددی هستند که در این زمینه فعالیت نموده ویکی از برترین های  این زمینه که می توانیم به شما معرفی کنیم شرکت الو مدرن است. الومدرن سال ها تجربه در امر نصب و اجرای میکروسمنت داشته و مجموعه ای از برترین کارهای اجرایی میکروسمنت را تا به حال در کارنامه خود به همراه دارد و کارشناسان متعددی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا سوالات خود را از آن ها بپرسید و در راستای نتیجه بهتر کفپوش میکروسمنت خود را با خیال راحت انتخاب بفرمایید.

اشتراک گذاری