امروز:7 اردیبهشت 1403

گیم پد Razer Kishi برای iOS در حال حاضر ارزان تر از همیشه است

اگر به دنبال راه بهتری برای انجام بازی‌ها بر روی گوشی خود بوده‌اید تا اینکه به کنترل‌های لمسی اعتماد کنید، یک کنترل‌کننده خارجی همان چیزی است که نیاز دارید. Razer Kishi یک گیم پد اختصاصی است و نسخه iOS آن در آمازون به قیمت کم سابقه ای کاهش یافته است. در حال حاضر 55 دلار است که 45 دلار از قیمت معمولی آن کمتر است. در همین حال، نسخه اندروید USB-C 45 دلار است.
خرید Razer Kishi (iOS) در آمازون – 55 دلار

کنترلر یک اتصال سیمی به دستگاه شما دارد، به این معنی که نیازی به شارژ آن نخواهید داشت. این همچنین در مقایسه با گیم پدی که از طریق بلوتوث به آن متصل است، تاخیر کمتری دارد. یک پورت لایتنینگ وجود دارد، اما این فقط برای شارژ عبوری است. شما نمی توانید از هدفون های سیمی استفاده کنید (اما رقیب Backbone One جک هدفون 3.5 میلی متری دارد).

همراه با Apple Arcade و دیگر بازی‌های بومی iOS، Kishi با سرویس‌های بازی ابری مانند Google Stadia، GeForce Now و Xbox Cloud Gaming سازگار است. همچنین می توانید از آن برای پخش کنسول های ایکس باکس یا پلی استیشن با استفاده از برنامه های پخش از راه دور استفاده کنید.

کنترلر در صورت عدم استفاده جمع و جور است که نگهداری آن را در کیف شما آسان می کند. برای استفاده از آن، باید یک پنل پشتی را جدا کنید. یک کمربند دو نیمه را در کنار هم نگه می دارد و برای جا دادن اندازه های مختلف تلفن کشیده می شود. احتمالاً باید قبل از استفاده از کیشی قاب گوشی خود را بردارید، زیرا باید به پورت لایتنینگ وصل شود.

Kishi این ترفند را برای استفاده در حین حرکت انجام می‌دهد، اگرچه برخی ممکن است چوب‌های آنالوگ ضعیف و دیگر انتخاب‌های طراحی را برای جلسات طولانی گیم‌پلی کمی ناخوشایند بدانند. نسخه iOS گیم‌پد پیش از کیشی V2، نسخه جدیدی از این کنترلر که قرار است اواخر امسال عرضه شود، به شدت تخفیف خورده است.

ریزر نسخه اندروید 100 دلاری کیشی V2 را در این ماه منتشر کرد. این یک پل کشویی محکم به جای کمربند کششی دارد (ایده ای که به نظر می رسد Razer از Backbone برداشته است)، دکمه های کلیک تر و گزینه ای برای روشن نگه داشتن برخی موارد در حین استفاده از دستگاه. همچنین یک دکمه اشتراک گذاری وجود دارد که فقط با برنامه Razer Nexus در اندروید کار می کند. بازیکنان می توانند از آن برای پخش جریانی گیم پلی به مانند یوتیوب و فیس بوک استفاده کنند.

اشتراک گذاری