امروز:7 اردیبهشت 1403

Naughty Dog جزئیات بیشتری در مورد بازسازی بازی The Last of Us برای PS5 و PC فاش می کند

همانطور که گویی پس از افشای اطلاعات در اوایل امروز به تایید رسمی نیاز بود، نسخه بازسازی شده The Last Of Us 2013 در تاریخ 2 سپتامبر برای پلی استیشن 5 عرضه می شود. سونی یک تریلر ارائه کرد که برخی از تصاویر زیبای The Last of Us Part I را نشان می‌دهد و خاطرنشان کرد که این بازسازی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود. بسته نرم افزاری همچنین شامل توسعه عالی Left Behind است.

توسعه دهندگان از اجراهای اصلی اشلی جانسون، تروی بیکر و بقیه بازیگران استفاده کردند، اما از هوش مصنوعی جدید استفاده کردند و مبارزه را تازه کردند. اثرات و کاوش نیز افزایش یافته است. این تیم از صدای سه بعدی و محرک های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی کنترلر DualSense استفاده می کند. با استفاده از گزینه های گسترده در The Last of Us Part II، ویژگی های دسترسی بیشتری نسبت به بازی اصلی وجود خواهد داشت. جزئیات بیشتر در ماه های آینده فاش خواهد شد.

این بازسازی یک بازی با قیمت تمام شده 70 دلار است. نسخه Digital Deluxe 80 دلاری را انتخاب کنید و می‌توانید قفل برخی موارد و ویژگی‌ها را زودتر باز کنید، از جمله حالت اسپیدران، فلش‌های انفجاری(!)، پوسته‌های سلاح و اصلاح‌کننده‌ها برای کاردستی و بهبود سریع‌تر. نسخه 100 دلاری Firefly شامل تمام آن پاداش ها و همچنین جلد استیل بوک برای نسخه فیزیکی و چهار شماره از کمیک The Last of Us: American Dreams است. برای هر نسخه نیز امتیازهای پیش‌سفارش وجود دارد.

این تنها خبری در مورد فرنچایز نیست که امروز فاش شد. مدت‌هاست که تایید شده است که یک بازی چند نفره مستقل در دنیای The Last of Us در دست ساخت است و حالا Naughty Dog جزئیات بیشتری در مورد آنچه در فروشگاه است فاش کرده است. نیل دراکمن، رئیس استودیو، کارگردان دو بازی اول این مجموعه، اولین هنر مفهومی را در Summer Game Fest به نمایش گذاشت.

دراکمن گفت که این بازی “به اندازه بازی های تک نفره ما که انجام داده ایم، و از جهاتی بزرگتر خواهد بود.” این داستان خود و یک گروه جدید از شخصیت ها، همراه با یک محیط تازه دارد. توسط تیمی از کهنه سربازان ناتی داگ هدایت می شود که روی این سری و همچنین بازی های Uncharted کار کرده اند. جزئیات بیشتر در سال آینده اعلام خواهد شد.

پس از آن اعلامیه، دراکمن به سریال آینده HBO یعنی The Last of Us اشاره کرد. در حالی که عکس های زیادی در طول سال گذشته ظاهر شده است، او دومین مقام رسمی را نشان داد که هنوز از این نمایشگاه است. جوئل (پدرو پاسکال) و (بلا رمزی) را نشان می دهد که در حال پوشش دادن هستند. با این حال، روشنایی تصویر را افزایش دهید، و چیزی را در پس زمینه خواهید دید.
The Last of Us PlayStation Productions/HBO را نشان می دهد

همچنین مشخص شد که جانسون و بیکر که نقش الی و جوئل را در بازی‌ها بازی می‌کردند، در این نمایش ظاهر خواهند شد، اما نقش آنها هنوز فاش نشده است. فیلمبرداری فصل اول فردا به پایان می رسد. در حالی که انتظار می رود این سریال سال آینده عرضه شود، دراکمن گفت که طرفداران “خیلی زود” بیشتر در مورد آن خواهند شنید.

اشتراک گذاری