امروز:5 اردیبهشت 1403

رویداد State of Play بعدی پلی استیشن بازی های PSVR2 را در 2 ژوئن به نمایش گذاشته خواهد شد

سونی اولین رویداد PlayStation State of Play خود را در چند ماه اخیر برگزار می‌کند، و اگر مشتاقانه منتظر PlayStation VR2 هستید، باید آن را تنظیم کنید. این شرکت پخش جریانی را برای 2 ژوئن در ساعت 6 عصر شرقی اعلام کرده است که شامل «نگاهی پنهانی» به چندین بازی PSVR2 خواهد بود. هیچ سرنخی در مورد این که چه چیزی مستلزم آن است وجود ندارد، اما این شرکت اخیراً اشاره کرده است که حداقل 20 بازی “مهم” برای پلتفرم VR در زمان راه اندازی وجود خواهد داشت – اگر برخی از آنها را در طول ارائه ببینیم تعجب نخواهیم کرد.

ویدیوی State of Play همچنین حاوی اطلاعات دیگری از بازی‌های توسعه‌دهندگان شخص ثالث و همچنین برخی «به‌روزرسانی‌ها» خواهد بود. این رویداد برای تماشای زنده از طریق کانال های توییچ و یوتیوب پلی استیشن در دسترس خواهد بود.

تنها چند بازی تا کنون برای PSVR2 تایید شده‌اند، از جمله اسپین‌آف Horizon: Call of the Mountain و همچنین Among Us VR، Cyan Worlds’ Firmament و پروژه‌های بی‌نام از Coatsink (Jurassic World Aftermath) و nDreams (Fracked). مشخص نیست که آیا سونی به آن بازی‌ها اشاره می‌کند یا حتی گیم‌پلی نمایش می‌دهد، اما واضح است که این شرکت آماده است تا توجه خود را بیشتر به سمت نرم‌افزار هدست جدید معطوف کند.

اشتراک گذاری