امروز:1 اردیبهشت 1403

کمپانی ریلمی نسخه ازمایشی Realme UI 3 را برای کاربران ریلمی 9i عرضه کرد

ماه گذشته ریلمی اعلام کرد که دسترسی زودهنگام Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 را در ماه مه به کاربران Realme 9i ارائه می دهد. این شرکت دقیقا در زمان اعلام شده، برنامه دسترسی زودهنگام Realme UI 3.0 را برای گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون 680 اعلام کرده است. .

کاربران Realme 9i می‌توانند با رفتن به منوی تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار و سپس ضربه زدن روی نسخه آزمایشی > اکنون درخواست، و ارسال جزئیات مورد نیاز، در برنامه دسترسی اولیه Realme UI 3.0 شرکت کنند. اگر درخواست شما پذیرفته شود، به روز رسانی دریافت خواهید کرد.

اما، توجه داشته باشید که تنها 1000 اسلات موجود است، بنابراین اگر نمی‌توانید منتظر بمانید تا طعم اندروید 12 و Realme UI 3.0 را در Realme 9i خود بچشید، عجله کنید. همچنین شایان ذکر است که نرم افزار دسترسی زودهنگام اغلب حاوی اشکالاتی است که می تواند تجربه کاربر را مختل کند، بنابراین بهتر است از آن در دستگاه اصلی خود اجتناب کنید.

اگر همچنان می‌خواهید دسترسی زودهنگام داشته باشید، قبل از نصب به‌روزرسانی مطمئن شوید که Realme 9i شما حداقل 60 درصد باتری و 10 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس دارد. گوشی هوشمند همچنین باید نسخه پایدار Realme UI با شماره ساخت RMX3491_11.A.13 یا RMX3491_11.A.14 را اجرا کند.

ریلمی علاوه بر اعلام برنامه دسترسی زودهنگام Realme UI 3.0 برای Realme 9i، برنامه بتای باز Realme UI 3.0 را برای Realme 8i نیز اعلام کرد. روش ثبت نام در برنامه بتا باز مانند شرکت در برنامه دسترسی زودهنگام 9i است. اما، 8i باید به جای 10 گیگابایت، 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس داشته باشد، در حالی که سطح باتری باید حداقل 60 درصد باشد. نسخه مورد نیاز Realme UI که گوشی باید اجرا کند RMX3151_11.A.41 است.

با این حال، نسخه بتای باز برای 8i نیز ممکن است دارای اشکال باشد، بنابراین از نصب آن بر روی دستگاه اصلی خود اجتناب کنید.

Realme می گوید نسخه بتای باز به عنوان نسخه پایدار انتخاب می شود و بدون هیچ تفاوتی برای همه کاربران عرضه می شود. و کسانی که قبلاً بخشی از برنامه دسترسی زودهنگام Realme UI 3.0 برای 8i هستند، مجبور نیستند برای برنامه بتای باز درخواست دهند زیرا بعداً نسخه بتای باز را دریافت خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه بتای باز Realme 8i و برنامه دسترسی اولیه Realme 9i، می توانید به لینک های منبع زیر مراجعه کنید.

اشتراک گذاری