امروز:5 اردیبهشت 1403

طبق گزارش‌ها، انویدیا سرعت استخدام را کاهش می‌دهد زیرا برای کاهش فروش بازی آماده می‌شود

طبق یادداشت‌هایی که The New Indian Express مشاهده کرده و توسط Protocol تأیید شده است، کاهش سرعت اقتصاد همچنان بر صنعت فناوری تأثیر می‌گذارد، زیرا NVIDIA به یکی از اولین تولیدکنندگان تراشه تبدیل شده است که از استخدام جدید عقب نشینی می‌کند. این موضوع نظرات خود را در آخرین انتشار درآمد خود نشان می دهد، زمانی که گفت که انتظار دارد فروش پردازنده های گرافیکی برای کنسول های بازی و رایانه های شخصی در سه ماهه جاری کاهش یابد. جنسن هوانگ، مدیرعامل این شرکت به رویترز گفت: «به طور کلی بازار بازی در حال کاهش است.

انویدیا در واقع سه ماهه قبلی خوبی داشت و درآمد آن با 46 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 8.29 میلیارد دلار رسید. همچنین اشاره کرد که “در حال آماده شدن برای بزرگترین موج محصولات جدید در تاریخ ما” با GPU، CPU، DPU و پردازنده های روباتیک جدید که در نیمه دوم سال به صورت آنلاین عرضه می شوند.

با این حال، درآمد کمتر از انتظار بازار برای سه ماهه آینده را پیش بینی کرد. و از نظر داخلی، به نظر می رسد که شرکت در حال آماده شدن برای کاهش سرعت است. در پیامی Slack آمده است: “مصاحبه های در محل… ادامه دارد، اما ما استانداردهای خود را به بالاترین سطوح ارتقا خواهیم داد.” به ما گفته شد که رهبری می‌خواهد برای استخدام هزاران نفر جدید که اخیراً استخدام کرده‌ایم مکث کند.» این شرکت همچنین به پروتکل گفت که استخدام‌ها را کند می‌کند تا «با تداوم تورم، بودجه خود را بر مراقبت از کارکنان موجود متمرکز کنیم.

NVIDIA به تعدادی از شرکت‌های فناوری از جمله Lyft، Uber و Snap می‌پیوندد تا سرعت استخدام را کاهش دهد. شرکت‌های فناوری به‌ویژه از بادهای معکوس اقتصادی ناشی از قرنطینه‌های COVID در چین و جنگ در اوکراین آسیب دیده‌اند. با این حال، NVIDIA به دلیل تداوم تقاضای قوی در بازار پردازنده‌های گرافیکی که قیمت‌ها را بالا نگه داشته و عرضه را کاهش داده است، انتظار می‌رفت که شرایط آب و هوایی را تجربه کند.

اشتراک گذاری