امروز:6 اردیبهشت 1403

بازی های پلن های جدید پلی استیشن پلاس معرفی شد

سونی اولین بازی‌هایی را که قرار است با راه‌اندازی سرویس‌های اشتراک جدید PlayStation Plus Extra و Premium وارد شوند، معرفی کرده است، و این یک مجموعه قابل توجه است. عناوین استودیوی پلی استیشن شامل Demon’s Souls (PS5) و Ghost of Tsushima Director’s Cut (PS4/PS5)، به همراه بازی‌های شخص ثالث مانند Assassin’s Creed Valhalla (PS4/PS5) و NBA 2K22 (PS4/PS5) هستند. به گفته سونی، این بازی‌ها در «بازه زمانی راه‌اندازی» از 24 ماه مه در رده‌های PlayStation Plus Extra (15 دلار در ماه) و Premium (18 دلار در ماه) وارد خواهند شد.

سونی نوشت، همراه با خط اصلی، اعضای PlayStation Plus Premium به بازی‌های کلاسیک «با عناوینی که نرخ فریم بهبود یافته و وضوح بالاتری نسبت به نسخه‌های راه‌اندازی اصلی‌شان نشان می‌دهند» دسترسی خواهند داشت. برخی از آن‌ها عبارتند از Ape Escape، Hot Shots Golf، Tekken 2 و Worms Armageddon، به همراه ریمسترهایی مانند Dark Cloud، Rogue Galaxy و Borderlands The Handsome Collection. اعضای Premium همچنین به بازی‌های PS3 مانند Infamous، Hot Shots و سری Ratchet & Clank دسترسی خواهند داشت.

به عنوان بخشی از همه این‌ها، یوبی‌سافت اعلام کرد که یوبی‌سافت پلاس از ۲۴ می به پلی‌استیشن پلاس می‌آید. یوبی سافت در وبلاگ خود نوشت، علاوه بر Assassin’s Creed Valhalla، عناوینی که وارد بازار می شوند عبارتند از The Division و For Honor، “و همچنین بازی های کلاسیک محبوبی مانند Child of Light، Far Cry 3 Blood Dragon، Watch Dogs، Werewolves Within و غیره.” باز هم، همه این عناوین در PlayStation Plus Extra و/یا Premium در دسترس خواهند بود، اما نه در طرح Essential (10 دلار در ماه).

سونی همچنین به اعضای Premium (معروف به Deluxe در مناطق خاص) اجازه می‌دهد تا آزمایش‌های محدود زمانی با دو ساعت گیم‌پلی در دسترس قبل از خرید داشته باشند. برخی از موارد ارائه شده عبارتند از Uncharted: Legacy of Thieves Collection، Horizon Forbidden West، Cyberpunk 2077 و Tiny Tina’s Wonderland.

همه سطوح از جمله Essential، Extra و Premium/Deluxe، بازی‌های ماهانه را مشاهده می‌کنند، دقیقاً همانطور که اکنون در PlayStation Plus دریافت می‌کنید. سونی نوشت: «ما هنوز بازی‌های ماهانه ماه ژوئن را اعلام نکرده‌ایم، اما با PS Blog همراه باشید.

علاوه بر همه اینها، بازی‌های جدید به طور مرتب اضافه می‌شوند، با به‌روزرسانی‌ها در اولین سه‌شنبه ماه برای PlayStation Plus Essential، و در اواسط هر ماه جدید برای برنامه‌های Extra و Premium/Deluxe انجام می شود. این سرویس در 24 می در آسیا، به دنبال آن ژاپن در 2 ژوئن، آمریکای شمالی و جنوبی در 13 ژوئن و اروپا، استرالیا و نیوزلند در 23 ژوئن راه اندازی می شود. اطلاعات بیشتری در وب‌سایت پلی‌استیشن پلاس موجود است و برای فهرست کامل بازی‌هایی که قرار است راه‌اندازی شوند، پست اعلامیه سونی را بررسی کنید.

اشتراک گذاری