امروز:13 اردیبهشت 1403

Valve فایل‌های Steam Deck CAD را منتشر می‌کند که به هر کسی اجازه می‌دهد پوسته‌های سفارشی را چاپ سه بعدی کند

در حالی که دو هفته تا تاریخ انتشار 25 فوریه باقی مانده است، Valve فایل های CAD را برای پوسته بیرونی Steam Deck در GitHub منتشر کرده است.

Steam Deck کنسول بازی یا کامپیوتر گیمیگ قابل حملی است که valve ان را تولید کرده است. حال این شرکت تمامی فایل های پرینت سه بعدی این دستگاه را در دسترس عموم قرار داده است.

این شرکت که آنها را تحت مجوز Creative Commons در دسترس قرار می دهد، خاطرنشان کرد که این انتشار “خبر خوبی” برای علاقه مندان به DIY، مددرها و به ویژه تولید کنندگان لوازم جانبی است. هر سه گروه می توانند از نقشه ها و شماتیک های فنی ارائه شده برای چاپ سه بعدی پوسته های سفارشی دستی استفاده کنند.

همانطور که Eurogamer اشاره می کند، تصمیم Valve در اینجا یک تصمیم جالب است. این نشان می‌دهد که این شرکت به سازندگان کیس اجازه می‌دهد آزادانه پوسته‌هایی را برای Steam Deck بسازند. در واقع، Valve گفت که “منتظر این است که ببیند جامعه چه چیزی ایجاد می کند!” برخلاف رویکردی که سونی در مورد پلی استیشن 5 در پیش گرفته است. زمانی که آخرین کنسول سونی برای اولین بار عرضه شد و تنها در یک رنگ عرضه شد، کل صنعت برای تولید صفحات رنگی برای PS5 ظهور کردند. با این حال، سونی به سرعت اقدام به تعطیل کردن آن پروژه ها قبل از اعلام مجموعه ای از پوشش های شخص اول برای مردم کرد.

اشتراک گذاری