امروز:31 فروردین 1403

Call of Duty بعدی در کنار یک “Warzone” تکامل یافته عرضه خواهد شد.

در کنار بازی بعدی Call of Duty، منتظر یک تغییر بزرگ در Warzone باشید. Activision جزئیات اولیه نسخه‌های Call of Duty خود را برای سال 2022 به اشتراک گذاشته است و نوید یک “تکامل عظیم” Warzone را می‌دهد که با عنوان اصلی CoD طراحی شده است. آنها هر دو دارای یک موتور بازی جدید خواهند بود و Warzone شامل یک فضای بازی کاملاً جدید و حالت sandbox با صدایی آشنا خواهد بود. در همین حال، بازی اصلی دنباله‌ای بر راه‌اندازی مجدد Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ است.

Infinity Ward پیشرو توسعه Call of Duty و Warzone جدید است. وقتی این استودیو هم بازسازی Modern Warfare و هم Warzone فعلی را مدیریت کرد، تعجب آور نیست. مشخص نیست کهنه‌سربازان سری Raven، Sledgehammer یا Treyarch تا چه اندازه درگیر آن خواهند بود، اما مطمئناً نقش اصلی را بازی نخواهند کرد. Sledgehammer مسئول Call of Duty: Vanguard در سال 2021 بود، در حالی که Raven و Treyarch روی Black Ops Cold War در سال 2020 کار کردند.

در صورتی که مشتاق دیدن یک فرنچایز هستید، ممکن است از این تیزر استقبال شود. با این حال، در لحظه ای کمتر از ایده آل برای Activision می آید. کارکنان Raven برای اتحادیه سازی فشار آورده اند و خرید Activision توسط مایکروسافت به طور خلاصه سوالاتی را در مورد آینده Call of Duty در پلی استیشن ایجاد کرد. این شامل تأثیرات رسوایی سوء رفتار مداوم در ناشر نمی شود. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​آشفتگی های شرکتی ممکن است تلاش های تیم Call of Duty را در چنین لحظاتی تحت الشعاع قرار دهد.

اشتراک گذاری