امروز:14 اردیبهشت 1403

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد لایک استوری خصوصی ارسال کنید

اینستاگرام متا روش جدیدی را برای تعامل افراد با استوری ها معرفی می کند. از امروز، می‌توانید زمانی که شخصی تصویر یا ویدیویی را به اشتراک می‌گذارد که نظر شما را جلب می‌کند، مانند خصوصی ارسال کنید. پیش از این، تنها راه برای پاسخ به یک داستان ارسال پیام مستقیم یا واکنش ایموجی به سازنده بود. در هر صورت، پاسخ شما در صندوق ورودی پیام‌های آن‌ها نشان داده می‌شود و در نتیجه رابط کاربری را به هم می‌ریزد.

پس از دسترسی به این ویژگی، نماد قلب جدیدی را خواهید دید که بین دکمه “ارسال پیام” و نماد هواپیما قرار دارد. اگر تصمیم دارید برای شخصی یک داستان مانند بفرستید، در صفحه نمایشگر نشان داده می شود، که می توانید با مشاهده دوباره استوری خود به آن دسترسی داشته باشید. افرادی که استوری های شما را به صورت عمومی مشاهده می کنند، تعداد لایک را نمی بینند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام گفت: “ایده در اینجا این است که مطمئن شویم مردم می توانند حمایت بیشتری از یکدیگر ابراز کنند، اما همچنین دایرکت مسیج ها را کمی تمیز کنیم.” «پیام‌رسانی برای ما یک اولویت کلیدی است و بخش بزرگی از آن تمرکز بر DM‌های بین شما و افرادی است که به آنها اهمیت می‌دهید.»

اینستاگرام اغلب ویژگی‌های کوچک اما کاربردی مانند این را اضافه می‌کند. به عنوان مثال، پاییز گذشته، این شرکت گزینه ای را برای حذف تصاویر و ویدیوها از چرخ فلک اضافه کرد. لایک‌های استوری اساساً نحوه استفاده شما از اینستاگرام را تغییر نمی‌دهند، اما در عین حال یک مورد خوشامدگویی است.

اشتراک گذاری