امروز:14 اردیبهشت 1403

Roomba j7+ ربات تشخیص مدفوع iRobot در حال حاضر با قیمت پایینی عرضه می شود

برخی از پیشرفته ترین جاروبرقی های روبات رومبا در حال حاضر به فروش می رسند. Wellbots دارای iRobot Roomba j7+ تشخیص مدفوع با قیمت پایین ۵۴۹ دلاری است. یا می‌توانید هیبرید جاروبرقی/مپ مورد علاقه ما، Roomba j7+ Combo ارتقا یافته را با قیمت ۷۹۹ دلار انتخاب کنید. در هر دو صورت می توانید کد کوپن ENGROOMBA200 را وارد کنید تا 200 دلار تخفیف منحصرا برای خوانندگان Engadget دریافت کنید.

Roomba j7+ شامل یک ایستگاه تمیز کردن همراه و فناوری تشخیص مدفوع iRobot است. این شرکت می‌گوید حسگرهای پیشرفته جاروبرقی از مدفوع حیوانات خانگی جلوگیری می‌کنند – و سیاست «قول رسمی صاحب حیوان خانگی» (P.O.O.P.) به شما اطمینان می‌دهد که اگر ظرف یک سال اول کار با ضایعات حیوانات خانگی مواجه شود، دستگاه را به‌طور رایگان تعویض خواهد کرد. جاروبرقی خود خالی‌شونده همچنین دارای ویژگی نقشه‌برداری هوشمند است که به شما امکان می‌دهد اتاق‌هایی را که پوشش می‌دهد انتخاب کنید و می‌توانید چندین نظافت در روز را از قبل برنامه‌ریزی کنید. Roomba j7+ معمولاً 800 دلار است، بنابراین اگر به دنبال ماشین تمیزکننده بوده اید، قیمت تخفیف خورده 549 دلاری آن (با کد ENGROOMBA200) قابل توجه است.

کوپن Wellbots همچنین برای خواهر و برادر ارتقا یافته آن مدل، یکی از انتخاب های Engadget برای بهترین جاروبرقی ربات، اعمال می شود. Roomba j7+ Combo ویژگی‌های پایه j7+ (از جمله فناوری خود خالی‌سازی و تشخیص مدفوع) را دارد و تمیز کردن مرطوب را اضافه می‌کند و به شما امکان می‌دهد به طور یکپارچه بین تمیز کردن موکت و کف‌شویی جابه‌جا شوید. (این کار می‌تواند هر دو را به طور همزمان روی کف‌های سخت انجام دهد.) همچنین دارای ویژگی است که می‌تواند به خشک نگه داشتن فرش شما کمک کند با برداشتن موکت از دسترس خارج از دسترس هنگام تشخیص قرار گرفتن روی فرش. j7+ Combo معمولاً 1100 دلار قیمت دارد.

هر دو دستگاه با برنامه موبایل iRobot کار می کنند. این به شما امکان می دهد قابلیت های نقشه برداری هوشمند دستگاه ها، راه اندازی از راه دور و زمان بندی را مدیریت کنید. ما این برنامه را ساده، شهودی و یک نقطه فروش قابل توجه برای پاک کننده های روبات Roomba می دانیم.

اشتراک گذاری