امروز:14 اردیبهشت 1403

گالری عکس موزیکال اینستاگرام بسیار شبیه حالت عکس تیک تاک هستند

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد موسیقی را به گالری عکس اضافه کنید. این ویژگی که با مشارکت ستاره پاپ اولیویا رودریگو برای تبلیغ تک‌آهنگ «ایده بد درست است؟» رونمایی شد، به شما امکان می‌دهد موسیقی‌های دارای مجوز را برای موسیقی متن نمایش‌های اسلاید خود انتخاب کنید. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرد که می‌توانید Collabs را با حداکثر سه نویسنده مشترک ایجاد کنید و درخواست‌های پاسخ مخاطبان را به Reels ارسال کنید.

ویژگی ردیابی صدای گالری متحرک، قطعه گم شده ای را اضافه می کند که قبلاً در حالت عکس TikTok که سال گذشته راه اندازی شد، پیدا شده بود. اینستاگرام امروز در یک پست وبلاگی نوشت: “چه مجموعه ای از خاطرات تابستانی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا لحظاتی از رول دوربین خود، اکنون می توانید موسیقی را به چرخ فلک های عکس خود اضافه کنید.” “با راه اندازی ما از موسیقی برای عکس های فید، هر کسی می تواند آهنگی اضافه کند تا حال و هوا را به تصویر بکشد و چرخ فلک خود را زنده کند.”

همچنین امروز اعلام شد، Instagram Collabs توانایی دعوت از حداکثر سه دوست (از یک نفر) را برای کمک به ارسال پست‌ها، چرخ فلک‌ها یا حلقه‌ها به اشتراک نویسندگان اضافه می‌کند. این پلتفرم می‌گوید که مخاطبان هر مشارکت‌کننده محتوا را می‌بینند (شاید اشاره به این دارد که این می‌تواند راهی مفید برای اینفلوئنسرها باشد تا از فالوورهای یکدیگر بهره ببرند) و در شبکه نمایه هر حساب نمایش داده می‌شود. علاوه بر این، این شرکت می‌گوید که پروفایل‌های خصوصی همچنان می‌توانند پست‌ها / حلقه‌ها را شروع کنند و همکاران را دعوت کنند تا زمانی که حساب خصوصی را دنبال کنند.

اینستاگرام همچنین نحوه عملکرد استیکر Add Yours را به روز کرد. هنگامی که سازنده درخواست جدید Add Yours را به یک حلقه اضافه می کند و دنبال کنندگان محتوا را به عنوان پاسخ ارسال می کنند، سازنده اکنون می تواند پاسخ های پست شده مورد علاقه خود را برای دیدن همه دنبال کنندگان خود برجسته کند. با استیکر Add Yours، یک خالق یا هنرمند می‌تواند دنبال‌کنندگان خود را دعوت کند تا به یک درخواست سرگرم‌کننده یا چالشی که در Reels ایجاد می‌کنند، بپیوندند و سپس ارسال‌های مورد علاقه‌شان را برای تجلیل از خلاقیت طرفداران خود دستی انتخاب کنند.» اساساً به نظر می رسد راهی برای استفاده از میل اجتماعی انسان برای ارتباط با چهره های با موقعیت بالا (به ویژه افراد مشهور مانند رودریگو) برای ایجاد تعامل برای سازندگان و پلتفرم به طور کلی.

در نهایت، اینستاگرام خاطرنشان کرد که کتابخانه موسیقی خود را در هفته‌های آینده به کشورهای بیشتری می‌آورد، اگرچه هنوز کشورها یا تاریخ خاصی را اعلام نکرده است. با این حال، اشاره شد که اینستاگرام با Spotify در مکزیک و برزیل برای نمایش 50 آهنگ محبوب در Instagram Reels در نمودار موسیقی Reels این پلتفرم موسیقی همکاری می کند.

اشتراک گذاری