امروز:6 اردیبهشت 1403

مرد روسی برای فرار از پلیس تبلت خود را خورد

یک مرد روسی برای این که از دست پلیس فرار کند در یک اقدام بی سابقه تبلت خود را خورد و همان طور که انتظار داشتیم ، پس از خوردن تبلت فوت کرد . همسایگان این مرد خبر دادند که او لوازم منزلش را به بیرون پرتاب می کرد که فورا با پلیس تماس گرفتند .
برای ادامه این خبر هیجان انگیز با آریامونز همراه شوید ….

این مرد روسی که در شهر سن پترزبورگ زندگی می کرد در یک اقدام عجیب وسایل منزلش را به بیرون از خانه می ریخت که یکی از همسایگان با پلیس تماس گرفت و وقتی مرد 41 روسی از وجود پلیس مطلع شود در اقدام سریع تبلت خود را خورد .
می دانید که تبلت مواد شیمیایی زیادی دارد و باعث مرگ می شود . وقتی پلیس وارد خانه این مرد شد او در حال خوردن قطعات شیشه ای بود که چون این قطعات قابل هضم نمی باشد ،قبل از رسیدن امداد و نجات جان خود را از دست داد .

این مرد مجهول الحال در ساعت 5 عصر در حال پرت کردن مبلمان خود بوده است که وقتی پلیس را می بیند اقدام به خوردن تبلت می کند . هنوز مشخص نیست که این مرد چرا این کار را انجام داده است . البته پلیس تلاش زیادی کرد که از این کار وی جلوگیری کند اما موفق نشد .
هنوز مشخص نیست که مدل و نوع تبلت مرد چه بوده است .نظر شما چیست ؟ آیا تا به حال به ذهن تان خطور کرده است که تبلت یا گوشی تان را بخورید ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم