امروز:14 اردیبهشت 1403

جرمی کلارکسون ، هاموند و جیمز می برنامه ی جدیدی راه اندازی خواهند کرد

اگر از طرفداران تاپ گیر باشید حتما می دانید که مدیریت شبکه ی بی بی سی جرمی کلارکسون را به دلیل بی احترامی به یکی از تهیه کنندگان اخراج کرد. این اخراج بسیار بحث برانگیز شد و دو مجری دیگر این برنامه که هاموند و جیمز می می باشند نیز همکاری بدون کلارکسون را رد کرده و انها نیز در این برنامه ادامه نخواهند دارد. طرفداران جرمی کلارکسون و برنامه تاپ گیر به جلوی شبکه ی بی بی سی تجمع کرده و خواتسار بازگشت جرمی شده بودند اما این امری غیر ممکن بود. به هر حال این قضیه بیش از این نیز جنجال به پا کرد تا جایی که مدیریت بی بی سی به مرگ تهدید شد. اما دیگر تمام این موضوعات به پایان رسیده و بی بی سی باید تاوان این اخراج بدهد و برنامه ی تاپ گیر از اوج خود به پایین آمده است و حالا این سه مجری در حال ساخت برنامه ای جدید می باشند.با آریامونز همراه باشید.

چند روز پیش سایت تاپ گیر تصویر اصلی خود را عوض کرد و دیگر سه مجری محبوب این برنامه جایی در میان این بنر نداشتند. بعد از آن تصاویری این سه مجری در اینستاگرام پخش شد تا این که این سایت راه اندازی شد. در این سایت وعده ی اجرای برنامه هایی به صورت تور در انگلستان داده شده است.  حالا تکلیف اتومبیل دوستان مشخص است . تاپ گیر در نام جدید!

به احتمال زیاد فیلم این تور های بر روی اینترنت پخش خواهد شد و این برنامه به صورت کامل رسمیت خواهد گرفت.

بد نیست بدانید که در این سایت قیمت بلیط 35 پوند بیان شده است. به هر حال باید صبر کرد و نتیجه و انتشار برنامه ی جدید را مشاهده کرد.