امروز:4 اردیبهشت 1403

طبق گزارش‌ها، فورد در حال برنامه‌ریزی برای کاهش 8000 شغل برای کمک به تامین مالی طرح‌های خودروهای الکتریکی خود است

طبق گزارش بلومبرگ، طبق گزارش بلومبرگ، فورد در تلاش برای تامین بودجه برنامه های خود برای ساخت خودروهای برقی، در حال برنامه ریزی برای کاهش 8000 شغل در هفته های آینده است. این اخراج در واحد فورد بلو، که اخیراً برای توسعه وسایل نقلیه با موتورهای احتراق داخلی (ICE) ایجاد شده است، رخ می دهد و سایر موقعیت های حقوق بگیر در شرکت را تحت تأثیر قرار می دهد. انتظار می رود عمده کاهش ها در ایالات متحده رخ دهد.

در ماه مارس، جیم فارلی، مدیر عامل فورد، شرکت را بازسازی کرد و آن را به دو بخش Ford Blue و Model E تقسیم کرد که دومی به خودروهای الکتریکی و پیکاپ هایی مانند Mach E و F150 Lightning اختصاص داشت. به عنوان بخشی از آن، او برنامه هایی برای کاهش 3 میلیارد دلاری هزینه ها تا سال 2026 را با هدف تبدیل فورد بلو به “موتور سود و نقدینگی” برای کل شرکت اعلام کرد.

مارک تروبی، مدیر ارشد اجرایی فورد در بیانیه‌ای به بلومبرگ گفت: «به عنوان بخشی از این، ما اهداف روشنی برای کاهش ساختار هزینه‌های خود تعیین کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که ناب و کاملاً رقابتی با بهترین‌های صنعت هستیم.» . فورد در حال حاضر حدود 31000 کارگر آمریکایی حقوق بگیر دارد.

در ماه مارس، این خودروساز اعلام کرد که قصد دارد هزینه خودروهای الکتریکی را به 50 میلیارد دلار افزایش دهد و قصد دارد تا سال 2026 دو میلیون خودروی برقی بسازد. این شرکت در سال گذشته تنها 27140 خودروی برقی در ایالت فروخت، اما در ماه گذشته با آغاز حمل و نقل برای F، افزایش قابل توجهی 76.6 درصدی کسب کرد. -150 رعد و برق.

اشتراک گذاری