امروز:6 مرداد 1403

گفته می شود اپل در حال کار بر روی یک آیفون «به طور قابل توجهی باریک تر» است

همانطور که اپل آخرین آیپد پرو را باریک کرد، گفته می شود که اپل به دنبال باریکتر کردن آیفون است. به گفته The Information، برای دقیق تر بودن، این شرکت در حال کار بر روی یک دستگاه “به طور قابل توجهی نازک تر” است که ممکن است به عنوان بخشی از سری آیفون 17 به جای مدل پلاس وارد شود.

به گفته چندین منبع، این مدل به عنوان یک جهش رو به جلو در سطح آیفون X در زبان طراحی برای این شرکت توصیف شده است. اپل هنوز طراحی را قفل نکرده است و گفته می شود که به دنبال گزینه های مختلفی از جمله یک شاسی آلومینیومی است. یک دوربین جلو ارتقا یافته را می توان در کنار سنسورهای Face ID در یک بریدگی کوچکتر به شکل قرص قرار داد، در حالی که آرایه دوربین عقب می تواند به مرکز تلفن حرکت کند (که می تواند احتمال پوشاندن تصادفی لنزها با انگشتان شما را کاهش دهد). اندازه صفحه نمایش در جایی بین آیفون پایه فعلی و آیفون پرو مکس است – بنابراین بین 6.12 تا 6.69 اینچ.

اگر این مورد برای شما جالب است، ارزش این را دارد که به خاطر داشته باشید که آیفون باریک ممکن است در واقع گرانتر از iPhone Pro Max باشد که از 1200 دلار شروع می شود. اما هی، حداقل مقداری زمان برای صرفه جویی در آن خواهید داشت.

این مدل نازک تر می تواند جایگزین پلاس در خط تولید آیفون شود. این گزارش نشان می دهد که آیفون 16 پلاس وجود خواهد داشت، اما این می تواند پایان این فرمت باشد که انتظارات فروش اپل را برآورده نکرده است. گفته می‌شود که آیفون‌های امسال بیش از هر تغییر عمده‌ای در طراحی فیزیکی به پیشرفت‌های هوش مصنوعی می‌پردازند، اگرچه ممکن است دکمه جدیدی در کناره آن با حساسیت لمسی برای کنترل بهتر دوربین وجود داشته باشد.

Engadget از اپل خواسته است تا در مورد این گزارش اظهار نظر کند. در همین حال، متاسفانه هیچ نشانه ای مبنی بر بازگشت این شرکت به اندازه صفحه نمایش کوچکتر وجود ندارد. هنوز هم گاهی اوقات دلم برای آیفون 5 تنگ می شود.

اشتراک گذاری