امروز:6 مرداد 1403

Adobe تهدید کرده است که از شبیه ساز نینتندو دلتا را به خاطر لوگوی شبیه خود شکایت خواهد کرد

دلتا، شبیه‌سازی که می‌تواند بازی‌های نینتندو را بازی کند، پس از تهدید Adobe به اقدام قانونی مجبور شد لوگوی خود را تغییر دهد. شاید فکر کنید که نینتندو با مشکل مواجه خواهد شد، زیرا این روزها شبیه سازها را دنبال می کند، اما نه. این Adobe است که توسعه دهنده را تعقیب می کند، که به TechCrunch گفت که برای اولین بار ایمیلی از وکیل این شرکت در 7 می دریافت کرد. و از آن خواست تا لوگوی خود را تغییر دهد تا حقوق شرکت تضییع نشود. دلتا همچنین ایمیلی از اپل دریافت کرده است که به توسعه دهنده گفته است که ادوبی از آن خواسته است تا اپلیکیشن شبیه ساز را حذف کند.

دلتا
اگر به خاطر داشته باشید، اپل شروع به اجازه شبیه‌سازهای بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل در اپ استور کرد، تا زمانی که بازی‌های غیرقانونی را برای دانلود ارائه ندهند. دلتا یکی از اولین کسانی بود که برای لیست تایید شد و برای مدتی در صدر جدول اپل قرار داشت و احتمالاً به همین دلیل است که توجه Adobe را به خود جلب کرد. در زمان نگارش این مقاله، با 17100 رتبه در رتبه ششم در رده بندی برنامه ها در Entertainment قرار دارد.

توسعه‌دهنده به Adobe و Apple گفته است که لوگوی آن نسخه‌ای استایل‌شده از حرف یونانی «دلتا» است و نه حرف بزرگ A. به نصف با این حال، این یک راه حل موقتی است – توسعه دهنده گفته است که نسخه نهایی لوگوی جدید خود را زمانی که Delta 1.6 عرضه می کند، منتشر می کند.

اشتراک گذاری