امروز:31 فروردین 1403

در iOS 17 ممکن است Control Center اپدیت شود

شایعات حاکی از آن است که iOS 17 چندین ویژگی زیبا را معرفی خواهد کرد و یکی از آنها ممکن است یک مرکز کنترل بازطراحی شده باشد.
اپل هر سال iOS را با ویژگی‌های جدید، برخی بزرگ و برخی دیگر کوچک، به روز رسانی می‌کند و باگ‌ها را برطرف می‌کند و عملکرد را بهبود می‌بخشد. در ابتدا اعتقاد بر این بود که iOS 17 ممکن است بیشتر به سمت تغییرات جزئی تر متمایل شود، اما شایعات اخیر به به روز رسانی های گسترده تر اشاره می کنند.

به گفته یکی از اعضای انجمن MacRumors که قبلاً یک افشای دقیق در مورد جزیره دینامیک آیفون 14 پرو به اشتراک گذاشته بود، iOS 17 مرکز کنترل را تازه می کند. این بخشی از سیستم است که دسترسی سریع به کنترل‌های رسانه در حال پخش، حالت‌های فوکوس، HomeKit و کنترل‌های سیستم را ارائه می‌دهد.

فاش کننده جزئیات خاصی از تغییرات ارائه نکرده است، اما با توجه به اینکه مرکز کنترل امسال ده ساله می شود، این امکان وجود دارد که اپل در واقع برنامه ریزی اساسی برای سالگرد داشته باشد. این شرکت Control Center را در iOS 7 معرفی کرد و این ویژگی عمدتاً از زمان iOS 11، زمانی که آخرین بازنگری آن انجام شد، ثابت مانده است.
یکی از بزرگترین آیتم های لیست علاقه مندی ها برای iOS یکپارچه سازی برنامه های شخص ثالث و API برای مرکز کنترل است. کاربران امیدوارند اپل به آنها اجازه دهد آیکون ها و کنترل های موجود در آنجا و شاید میانبرهای برنامه های دیگر را تغییر دهند.

انتظار می‌رود اپل iOS 17 را در جریان WWDC در ماه ژوئن معرفی کند. این می تواند چندین تغییر کاربر را در کنار رفع اشکالات معمول و سایر به روز رسانی های عملکرد داشته باشد.

اشتراک گذاری