امروز:7 اردیبهشت 1403

WWDC 2023 اپل ۱۵ خرداد برگزار می شود

اپل تاریخ برگزاری WWDC 2023 را تعیین کرده است. کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت بین 5 تا 9 ژوئن برگزار خواهد شد. با وجود اینکه همه‌گیری در پس‌زمینه محو می‌شود، هنوز در قالب آنلاین است، اما یک «تجربه ویژه» در اپل پارک در پنجمین روز برای توسعه‌دهندگان و دانش‌آموزان وجود خواهد داشت. این شرکت چیز زیادی در مورد آنچه که باید انتظار داشت نمی گوید (آیا گرافیک به لنز اشاره می کند؟)، اما این ممکن است یکی از مهم ترین رویدادهای اپل در سال های اخیر باشد.

شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه اپل بالاخره هدست واقعیت ترکیبی خود را در WWDC 2023 معرفی خواهد کرد. این دستگاه که احتمالا Reality Pro یا Reality One نامیده می شود، یک دستگاه مستقل با تراشه M2، نمایشگر دوگانه 4K، ردیابی بدنه و کنترل پیشرفته است. ورودی رایگان – از حرکات دست و دستورات سیری استفاده می کنید. در حالی که این سخت افزار ممکن است برای توسعه دهندگان و حرفه ای ها باشد (با قیمت احتمالی 3000 دلار)، می تواند شامل ویژگی های سلامت، آواتارهای تمام بدن در تماس های FaceTime و نسخه های پوشیدنی بسیاری از تجربه های آیفون و آیپد باشد. ممکن است تا اواخر سال ارسال نشود.

سایر اطلاعیه ها در WWDC 2023 ممکن است بیشتر عابران پیاده باشند. تقریباً مطمئن است که پیش‌نمایش iOS 17، macOS 14 و watchOS 10 را در میان سایر به‌روزرسانی‌های پلتفرم مشاهده خواهید کرد. ممکن است به روز رسانی های سرویس نیز وجود داشته باشد. اگرچه روی به‌روزرسانی‌های مجموعه سخت‌افزار موجود اپل حساب نمی‌کنیم، معرفی برخی از اولین مک‌های مبتنی بر M3 را رد نمی‌کنیم. به هر حال این شرکت در کنفرانس سال گذشته از MacBook Air M2 رونمایی کرد.

اگر سابقه نشانه‌ای باشد، باید نسخه‌های بتا به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را بلافاصله پس از WWDC ببینید. نسخه های تمام شده باید در پاییز وارد شوند. مانند کنفرانس‌های گذشته، بیشتر چیزهایی که خواهید دید، نگاهی گذرا به آنچه در ماه‌های آینده در راه است است.

اشتراک گذاری