امروز:4 اردیبهشت 1403

اپل ممکن است فردا از مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید رونمایی کند

اپل ممکن است برای رونمایی از اولین محصولات خود در سال 2023 صبر زیادی نداشته باشد. Mark Gurman، 9to5Mac، MacRumors و Front Page Tech (معروف به Jon Prosser) از بلومبرگ، همگی ادعا می کنند که اپل فردا یک محصول معرفی خواهد کرد. در حالی که بیشتر جزئیات در مورد جزئیات روشن نیستند، Gurman اشاره می کند که اینها ممکن است مدل های 14 و 16 اینچی MacBook Pro M2 باشند که پاییز گذشته در مورد آنها صحبت کرد.

در آن زمان، گورمن گفت که این سیستم‌ها طراحی مشابهی با انواع M1 دارند که در اواخر سال 2021 عرضه شدند. آنها حول تراشه‌های جدید M2 Pro و M2 Max که حداکثر 12 هسته CPU و 38 هسته GPU در Max دارند، متمرکز خواهند بود. به عبارت دیگر، یک صفحه نمایش لمسی یا دیگر اصلاحات عمده وجود نخواهد داشت. شما عمدتاً یکی را می خرید تا بهترین عملکرد ممکن را از لپ تاپ مک داشته باشید.

مک‌بوک پروهای جدید قریب‌الوقوع هستند (اپل فردا اعلامیه‌ای دارد – با جلسات مطبوعاتی در اواخر این هفته و لغو تحریم‌ها دوشنبه آینده). مک های جدیدی که اوایل امسال وارد شدند، برای اولین بار در اکتبر در اینجا گزارش شدند https://t.co/P34OdoMRgZ https://t.co/9JlQ0ueBO1

با این حال، آنها ممکن است اولین مک هایی باشند که دارای WiFi 6E هستند. وید پنر، کاربر توییتر، یک مک بوک پرو منتشر نشده را در پایگاه داده بی سیم کانادا با پشتیبانی از باند 6 گیگاهرتز استاندارد جدیدتر WiFi مشاهده کرد. تا زمانی که یک روتر پشتیبانی دارید، باید حداکثر سرعت بالاتر، تاخیر کمتر و تراکم کمتر را در یک شبکه محلی شلوغ مشاهده کنید. iPad Pro M2 اپل در حال حاضر با WiFi 6E سازگار است.

اشاره‌ای به محصولات دیگری که در همان بازه زمانی عرضه می‌شوند، وجود نداشته است، بنابراین ممکن است نخواهید روی Mac mini M2 یا ویرایش‌های دیگر حساب کنید. با این حال، اگر شایعات دقیق باشند، این می تواند خبر خوبی برای هر کسی باشد که از مک بوک پرو خودداری می کند تا مطمئن شود که جدیدترین سخت افزار را دریافت می کند.

اشتراک گذاری