امروز:7 اردیبهشت 1403

Apple Music اکنون حالت کارائوکه را ارائه می دهد

برای امتحان کارائوکه در خانه به Spotify یا برنامه اختصاصی نیاز ندارید. اپل موزیک ویژگی Sing را معرفی کرده است که به شما امکان می دهد وکال را کنترل کنید. شما نه‌تنها می‌توانید سطوح صدا را تنظیم کنید، بلکه بسته به چیزی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، از چندین نمایش متن استفاده کنید – می‌توانید یک دوئت اجرا کنید یا حتی وظایف پس‌زمینه را انجام دهید. اپل همچنین خاطرنشان می‌کند که نماهای شعر اکنون به ضرب و شتم نشان داده می‌شوند و به آرامی روشن می‌شوند، بنابراین آسان‌تر است بدانید که چه زمانی باید یک آیه را بیرون بکشید.

این ویژگی برای “ده ها میلیون” آهنگ در اواخر دسامبر در Apple TV 4K جدید و همچنین آیفون های اخیر (iPhone 11 و جدیدتر) و iPads (مانند مدل نسل نهم سال گذشته) در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. اندروید از اشعار بلادرنگ پشتیبانی می‌کند، اما به شما اجازه نمی‌دهد سطح آواز را تنظیم کنید. بر این اساس، Apple Music قصد دارد بیش از 50 لیست پخش اختصاص داده شده به آهنگ های “بهینه سازی شده” برای ویژگی Sing را به اشتراک بگذارد. تعجب نکنید اگر منگنه های کارائوکه از کوئین و هنرمندان دیگر این برش را ایجاد کنند.

Spotify در ماه ژوئن یک ویژگی کارائوکه را ارائه کرد، اما با تمرکز بسیار متفاوت. در حالی که Apple Music Sing به وضوح مهمانی ها را هدف قرار می دهد، همتای Spotify آن بیشتر یک تجربه بازی است که صدای شما را ضبط می کند و عملکرد شما را ارزیابی می کند. اپل به Engadget می گوید که ویژگی آن به هیچ وجه از میکروفون استفاده نمی کند، بنابراین اگر نسخه شما از “جزایر در جریان” نیاز به جلا دادن داشته باشد، نگران نباشید.

هیچ رمز و رازی پشت این اضافه وجود ندارد. Sing دلیل دیگری برای استفاده از Apple Music در تنظیمات گروهی به شما می دهد – این فقط برای ردیابی موسیقی آخرین مراسم شما نیست. همچنین می تواند به عنوان یک نقطه فروش برای Apple TV عمل کند، جایی که موسیقی به ندرت اولویت اصلی بوده است. اگرچه این احتمالاً جایگزین دستگاه کارائوکه در بار مورد علاقه شما نخواهد شد، اما ممکن است تجربه کافی را برای مواقعی که ترجیح می دهید در خانه بمانید ارائه دهد.

اشتراک گذاری