امروز:1 اردیبهشت 1403

Apple Music قیمت طرح دانشجویی خود را در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا افزایش می دهد

انتظار داشته باشید که برنامه دانشجویی Apple Music کمی بیشتر به بدهی کالج شما اضافه کند. همانطور که توسعه دهنده مایکل بورکهارت و 9to5Mac متوجه شده اند، اپل بی سر و صدا قیمت تخفیف دانشجویی Music را از 5 دلار در ماه به 6 دلار در ایالات متحده و کانادا و از 5 پوند به 6 پوند در بریتانیا افزایش داده است. دقیقاً مشخص نیست که چه زمانی یا چرا این تغییر رخ داده است (ما از اپل نظر خواسته ایم)، اما به نظر می رسد که در دو روز گذشته رخ داده است.

ردیف دانشجویی در سال 2016 معرفی شد و عملکرد کامل Apple Music را با قیمتی مقرون به صرفه تر به افرادی که واجد شرایط هستند ارائه می دهد. شما در حال حاضر Apple TV+ را به عنوان یک جایزه دریافت می کنید، اما این یک “پیشنهاد با زمان محدود” است که می تواند هر لحظه ناپدید شود. در ماه می، اپل قیمت ها را در کشورهایی مانند هند، نیوزلند و آفریقای جنوبی افزایش داد.

این افزایش فروش Apple Music را سخت تر می کند. Spotify Student Premium تا زمان نگارش این مقاله همچنان 5 دلار در ماه در ایالات متحده قیمت دارد و شامل طرح پشتیبانی از تبلیغات Hulu و همچنین Showtime است. در حالی که هنوز دلایلی برای انتخاب Apple Music به جای رقبا وجود دارد (مانند یکپارچگی سخت‌تر با سخت‌افزار اپل)، اگر سعی کنید آخرین قطره‌ای از ارزش اشتراک‌های خود را از بین ببرید، ممکن است چندان جذاب نباشد.

اشتراک گذاری