امروز:10 فروردین 1403

شکایت از اپل : ایرپادز اپل و اسیب دیدگی گوش یک پسر ۱۲ ساله

شکایتی علیه اپل به این دلیل که پسری هنگام استفاده از AirPods Pro خود دچار آسیب شنوایی شده است، تشکیل شده است. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، زوجی از تگزاس شکایت کردند. طبق این شکایت، پسر 12 ساله آن‌ها (به نام B.G.) از AirPods برای تماشای چیزی در آیفون خود با صدای کم استفاده می‌کرد که هشدار Amber دریافت کرد.

در این کت و شلوار آمده است که این هشدار “به طور ناگهانی و بدون هیچ هشداری با صدایی خاموش شد که پرده گوش B.G. را پاره کرد و به حلزون گوش وی آسیب رساند و صدمات قابل توجهی ایجاد کرد.” والدین این پسر می گویند که او به دنبال این حادثه در سال 2020 از سرگیجه، سرگیجه، حالت تهوع و وزوز گوش رنج می برد و او باید تا پایان عمر از سمعک استفاده کند.

آنها ادعا می کنند که AirPods “به طور خودکار اعلان ها را کاهش، کنترل، محدود یا افزایش نمی دهد یا صداهای هشدار را تا سطح ایمن که باعث انتشار آنها شود” و اپل دستورالعملی برای محدود کردن صدای هشدارها برای جلوگیری از آسیب شنوایی ارائه نمی دهد. این زوج استدلال می کنند که اپل مشکل را برطرف نکرده است و اگر از این مشکل آگاه نبود، باید می دانست.

سایر کاربران اپل از افزایش حجم AirPod در وب سایت پشتیبانی این شرکت شکایت کرده اند. Engadget برای نظر دادن با اپل تماس گرفته است.

اشتراک گذاری