امروز:8 اردیبهشت 1403

اپلیکیشن رازنگهدار !

اگر از آن دسته از افرادی هستید که با توجه به نوع کار و شرایط زندگیتان مجبور هستید چند حساب بانکی برای پرداخت اقساط و گرفتن حقوق و … داشته باشید و مجبورید برای اینکه رمز عبور کارت هایتان را با هم اشتباه نکنید از یک رمز واحد برای آنها استفاده کنید و یا برای ورود به سایت هایی که در آن عضو هستید یا ایمیل هایتان از یک رمز مشترک استفاده کنید و همیشه نگرانید که مبادا با گم شدن کارت هایتان یا با هک شدن یکی از سایت ها یا ایمیل هایتان تمامی اطلاعات و اموال خود را از دست خواهید داد، آریامونز راه حلی ویژه برای شما دارد.

اگر به یک رازدار مطمئن نیاز دارید که تمام اطلاعات شخصی خود را به او بسپارید و یا تمام قرارهای مهم و یادداشت های شخصی و پسورد کارت های اعتباری و ایمیل هایتان را نگهداری کند، کافیست که اپلیکیشن  Password  1 را روی گوشی خود نصب کنید. تا از قابلیت های زیر بهره مند شوید:

  • رمزنگاری اطلاعات به صورت AES 256-bit
  • ساخت پسوردهای بسیار قوی و بکر برای هر سایت به صورت مجزا
  • لاگین خودکار در هر سایت بدون نیاز به حفظ کردن کلمات عبور مشکل
  • قفل خودکار اپلیکیشن برای حفظ امنیت در صورت مفقود شدن گجت
  • همگام سازی امن میان دیگر گجت های مبتنی بر iOS و نسخه های مک، ویندوز و غیره

این اپلیکیشن یک مرورگر داخلی نیز دارد که به وسیله آن می توانید به مرور امن در وب سایت های حساس بپردازید و همچنین به راحتی از اطلاعات موجود در حساب کاربری Password  1 خود استفاده کنید. همچنین می توانید کلمات عبور بین اعضای خانواده یا یک تیم خاص را نیز در این اپلیکیشن به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن علاوه بر گوشی های اندرویدی و ios و osx و ویندوز فون ، قابلیت نصب روی ویندوز و مرورگر کروم را نیز دارد. از این پس فقط کافیست تنها یک رمز مطمئن را به خاطر بسپارید و آن هم رمز اپلیکیشن Password  1 است.

این اپلیکیشن همچنین نرم افزار iCloud و دراپ باکس را به عنوان نرم افزار پشتیبان همراه خود دارد و اطلاعات شما را به صورت رمزگذاری شده ذخیره می کند و در صورتی که اطلاعات شما آسیبی ببیند با اپلیکیشن  های دیگر قابل بازیابی خواهد بود.از هم اکنون با رازدار خود در کمال آرامش زندگی کنید.