امروز:11 اردیبهشت 1403

ال جی NFT ها را به تلویزیون های LED و OLED خود می آورد

در طول تاریخ طولانی خود، ال‌جی هرگز از پریدن بر روی برخی از واگن‌های غیرعادی خجالتی نبوده است. بنابراین جای تعجب نیست که غول الکترونیک کره جنوبی وارد NFT شده است. از امروز، اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید و تلویزیون webOS 5.0 یا بالاتر دارید، به پلتفرم جدید این شرکت در آزمایشگاه هنری ال‌جی دسترسی خواهید داشت. این یک بازار برای خرید و فروش توکن های غیر قابل تعویض است که مستقیماً از طریق صفحه اصلی تلویزیون شما در دسترس است. این مبتنی بر شبکه Hedera است و از کیف پول موبایل جدید ال‌جی Wallypto برای ذخیره دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کند. حتی یک ویژگی شمارش معکوس وجود دارد که به شما یادآوری می کند که چه زمانی سقوط NFT در شرف وقوع است.

حداقل بگویم زمان افزودن عجیب است. با قضاوت بر اساس حجم معاملات روزانه در OpenSea، عموم مردم علاقه خود را به توکن های غیر قابل تعویض از دست داده اند. در 28 آگوست، بازار معاملات NFT به ارزش 5 میلیون دلار را پردازش کرد که 99 درصد کاهش را نسبت به رکورد 405.75 میلیون دلاری که تنها چند ماه قبل در اول می 2022 مشاهده کرده بود، داشت. در همان بازه زمانی، قیمت کف برخی از بیشتر مجموعه‌های NFT که به شدت دنبال می‌شوند نیز کاهش یافته است. در آغاز ماه می، یک توکن Bored Ape Yacht Club حداقل 153.7 اتریوم (یا حدود 434000 دلار با ارزش اتریوم در آن زمان) را به شما بازگرداند. تا 28 آگوست، می‌توانید یکی را با 73 اتریوم یا کمی بیش از 105000 دلار خریداری کنید.

البته، این ال جی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. این همان شرکتی است که گوشی‌هایی مانند Wing و V10 را به ما داد و برای مدت طولانی‌تر از آنچه که هر تحلیل‌گری می‌گوید یک ایده هوشمندانه در بازار موبایل باقی ماند. گفتن اینکه چقدر قصد دارد NFT ها را دنبال کند، سخت است، اما احتمالاً یک دارنده C2 ​​در جایی وجود دارد که هیجان زده است تا Bored Apes و تلویزیون OLED فانتزی خود را همزمان به نمایش بگذارد.

اشتراک گذاری