امروز:6 اردیبهشت 1403

IRS می گوید به طور تصادفی اطلاعات محرمانه مربوط به 120000 مالیات دهنده را افشا کرده است.

حدود 120,000 مالیات دهندگانی که فرم 990-T را ارسال کرده اند، در هفته های آینده از IRS استماع خواهند کرد و به آنها می گویند که آژانس به طور ناخواسته اطلاعات آنها را در وب سایت خود افشا کرده است. مؤسسات معاف، از جمله موسسات خیریه و گروه های مذهبی، با درآمد کسب و کار نامرتبط، ملزم به ارائه فرم 990-T هستند. همانطور که وال استریت ژورنال اشاره می کند، افرادی که دارای حساب های بازنشستگی فردی هستند که در دارایی هایی که درآمد ایجاد می کنند، مانند املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند، نیز ملزم به ثبت فرم هستند. قرار است پرونده‌های سازمان‌های معاف شده عمومی باشد، اما پرونده‌هایی که توسط افراد خصوصی انجام می‌شود اینطور نیست.

این آژانس گفت که این مشکل ناشی از یک خطای انسانی در سال گذشته است که فرم 990-T برای تشکیل پرونده الکترونیکی در دسترس قرار گرفت. همانطور که می توانید حدس بزنید، این خطا منجر به جمع شدن داده های غیر عمومی با داده های عمومی شد که همگی برای دانلود در دسترس قرار گرفتند. در هفته‌های گذشته بود که یکی از کارمندان این موضوع را کشف کرد و تحقیقاتی را آغاز کرد که در نهایت منجر به حذف داده‌هایی شد که در وهله اول نباید عمومی می‌بودند.

IRS در نامه خود گفته است که اطلاعات لو رفته شامل نام افراد و اطلاعات تماس تجاری است. شماره تأمین اجتماعی مالیات دهندگان تحت تأثیر، جزئیات درآمد افراد و سایر اطلاعاتی که می تواند بر اعتبار آنها تأثیر بگذارد، عمومی نشد. مجله که توانسته بود برخی از داده ها را قبل از حذف دانلود کند، گفت که شامل درآمد افراد در IRA آنها نیز می شود.

با وجود اینکه قبلاً اطلاعات درز کرده را حذف کرده است، IRS هنوز در حال بررسی وضعیت است. آنا کانفیلد راث از وزارت خزانه داری نیز گفت که این آژانس “به IRS دستور داده است تا اقدامات خود را به سرعت بررسی کند تا اطمینان حاصل شود که حفاظت های لازم برای جلوگیری از افشای غیرمجاز داده ها وجود دارد.”

اشتراک گذاری