امروز:11 اردیبهشت 1403

Rivian سه سایت شارژ سریع «شبکه ماجراجویی» خود را افتتاح کرد

Rivian، سازنده ماشین های افرود الکتریکی روز دوشنبه اعلام کرد که سه سایت اول “شبکه ماجراجویی” در حال رشد خود از شارژرهای سریع DC سطح 3 آنلاین می شوند و تقریباً برای هر خودروی برقی دیگری که در جاده وجود دارد، بدون توجه به اینکه چه کسی آن را تولید می کند، قابل دسترسی خواهد بود.

اولین ایستگاه در سالیدا، کلرادو با چهار شارژر که قادر به ارائه 200 کیلووات قدرت است – که حدود 140 مایل برد برای یک R1T در 20 دقیقه است – علاوه بر مجموعه شارژرهای سطح 2 موجود، افتتاح شد. Rivian دیگر ایستگاه های Inyokern و Bishop در کالیفرنیا را در اواخر هفته رسما افتتاح خواهد کرد.

احتمالاً هرگز نام هیچ یک از این شهرها را نشنیده اید مگر اینکه به پارک ملی یوسمیتی، جنگل ملی سکویا، دریاچه های ماموت یا پارک ملی دره مرگ بروید. مشابه تلاش‌های جیپ برای نصب ایستگاه‌های شارژ در مسیرهای پیاده‌روی، شبکه ماجراجویی Rivian به دنبال افزودن قابلیت‌های شارژ سریع در مسیرهای پرطرفدار بین‌المللی و همچنین در نزدیکی پارک‌های ملی و سایر مکان‌های خارج از مسیر است.

ترنت وارنک، مدیر ارشد انرژی و راه حل های شارژ ریویان در بیانیه ای گفت: «ما شارژ ریویان را برای پشتیبانی از ماجراجویی الکتریکی طراحی کردیم، و این اولین سایت ها نشان می دهد که چگونه رانندگان را قادر می سازیم مسئولانه به برخی از نفس گیرترین فضاهای طبیعی کشور دسترسی پیدا کنند. . «علاوه بر مقاصد خوش‌منظره یا دور از مسیر، عرضه شارژ سریع ما به گونه‌ای طراحی شده است که مسافران مکان‌هایی برای شارژ در امتداد راهروهای حمل‌ونقل ساحلی به ساحل داشته باشند.» برای این منظور، این شرکت امیدوار است که حدود 3500 شارژر را در 600 سایت در سراسر کشور نصب کند.

اشتراک گذاری