امروز:11 اردیبهشت 1403

اوبر خدمات رزرواسیون فرودگاه خود را در سطح جهانی گسترش می دهد

اوبر خدمات رزرو فرودگاهی خود را در مکان‌های بیشتری نه تنها در ایالات متحده، بلکه در کشورهای دیگر ارائه می‌کند، درست زمانی که مردم با سفر دوباره راحت‌تر می‌شوند. سرویس Reserve at Airports این سرویس در سال 2021 در بیش از 20 فرودگاه در سراسر ایالات متحده عرضه شد و به مسافران ورودی این قدرت را می‌دهد که تا 30 روز قبل از Uber Black و Uber Black SUV رزرو کنند. در حال حاضر، این سرویس در 55 فرودگاه در سراسر جهان در دسترس است که 39 مورد از آنها در ایالات متحده هستند (لیست کامل در انتهای این مقاله است).

سرویس Uber’s Reserve دارای ابزارهای ویژه ای است که مسافران معمولی به آن دسترسی ندارند. علاوه بر اینکه به مشتریان اجازه می دهد 30 روز قبل یک سفر را رزرو کنند، همچنین می تواند اطلاعات پرواز آنها را ردیابی کرده و به طور خودکار زمان رزرو خود را تنظیم کند. به این ترتیب، آنها می توانند مطمئن شوند که یک راننده تا زمان فرود در انتظار آنها است، حتی اگر پرواز آنها به تاخیر بیفتد. رانندگان همچنین می توانند تا 60 دقیقه بدون پرداخت هزینه اضافی منتظر مسافران بمانند و به آنها زمان کافی می دهند تا چمدان خود را تحویل بگیرند یا قبل از خروج از فرودگاه کمی گاز بگیرند. به علاوه، مسافران مجبور نیستند برای مدت طولانی چمدان‌های سنگین را بچرخانند، زیرا سواری آن‌ها را از مسیر پیاده‌روی سوار می‌کند.

این شرکت در ابتدا گزینه Reserve خود را در سال 2020 راه اندازی کرد تا به مشتریان کمک کند “لحظه هایی را که نیاز به اطمینان بیشتر دارند ملاقات کنند.” از همان ابتدا مسافران را با رانندگان مطابقت می دهد، حتی اگر یک ماه قبل رزرو کنند، و همچنین هنگام رزرو کرایه دقیقی را به آنها ارائه می دهد. این سرویس مطمئناً گران‌تر از اتوبوس‌سواری خواهد بود، اما برای کسانی که نمی‌خواهند در لحظه رسیدن به مقصد نگران گرفتن تاکسی نباشند، گزینه عالی به نظر می‌رسد.

فرودگاه‌های اضافه شده جدید به فهرست فرودگاه‌هایی که مسافران می‌توانند برای بارگیری برنامه‌ریزی کنند عبارتند از: آستین (AUS)، بربنک (BUR)، ایندیاناپولیس (IND)، جکسون‌ویل (JAX)، لاس‌وگاس (LAS)، لس‌آنجلس (LAX)، مینیاپولیس. – سنت پل (MSP)، میلواکی (MKE)، مونترال (YUL)، اوکلند (OAK)، اورنج کانتی (SNA)، سن آنتونیو (SAT)، سن دیگو (سان)، سانفرانسیسکو (SFO)، سن خوزه (SFO) SJC)، خلیج تامپا (TPA)، ونکوور (YVR)، بولونیا (BLQ)، کیپ تاون (CPT)، ژوهانسبورگ (JNB + HLA)، میلان (LIN + MXP)، نیس (NCE)، پاریس (CDG)، رم (سیا + FCO).

اشتراک گذاری