امروز:11 اردیبهشت 1403

بررسی مختصر لپ‌تاپ V Nitro Black Edition ایسر

کمپانی ایسر برای ورود به بازار نوت‌بوک‌های رده‌بالا با سخت افزار‌های مدرن ، دو سری نوت بوک Predator و Nitro را معرفی کرده است ، که ایسر این نوت بوک ها را ، نوت‌بوک‌های قدرتمند یا اصطلاحاً HIGH-ENDنامید . در ادامه با بررسی نوت‌بوک V Nitro Black Edition همراه آریامونز باشید.

نوت‌بوک V Nitro Black Edition از مدل‌های سری Nitro بوده که همانند سایر نوت بوک های این سری از نظر ظاهری نسبتا ساده طراحی شده و زرق و برق نوت‌بوک‌های گیمینگ Predator را ندارد؛ اما از نظر سخت‌افزاری در حد و اندازه‌های سری گیمینگ می باشد.

نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی نوت‌بوک V Nitro Black Edition از نوع مات و IPS بوده که بازتاب نور را به میزان قابل توجه ای کاهش می دهد و در نتیجه تصویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار می شود.

این نوت بوک به پردازنده‌ی پر قدرت Core i7 6700HQ از نسل جدید پردازنده های اینتل مجهز شده که این پردازنده دارای 6 مگابایت حافظه cache بوده و با فرکانس 2.6 الی 3.5 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات کاربر می‌پردازد. قدرت این پردازنده به حدی است که در کنار کارهای روزمره مثل تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و وبگردی به راحتی می تواند طراحی و محاسبات سنگین مهندسی را نیز به راحتی انجام دهد .

نوت‌بوک V Nitro Black Editionبا بهره گیره از پردازنده‌ی گرافیک نسل نهم Nvidia مدل GTX960 به همراه 4 گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی نیازهای تدوین فیلم و عکس، کارهای گرافیکی و بازی های با گرافیک بالا را برای کاربر برطرف می کند ، همچنین برای حافظه‌ی ذخیره‌‏سازی این نوت بوک علاوه بر حافظه 1 ترابایتی و 16 گیگابایت حافظه‌ی رم DDR4، 256 گیگابایت حافظه‌ی SSD در نظر گرفته شده است.

از نظر ظاهری قطر نوت‌بوک V Nitro Black Edition با توجه به طراحی و ابعاد خانواده Nitro بسیار کم بوده و ایسر با خارج کردن درایو ODD سعی در کاهش قطر نوت بوک داشته و با تعبیه سیستم فن های دوگانه، تهویه‌ی مناسبی برای این دستگاه فراهم نموده است.

از سایر مشخصات نوت‌بوک V Nitro Black Edition می توان به ویندوز 10 ، 3 عدد پورت USB 3.1، بلوتوث، اتصال بی سیم AC، WiFi مجهز به دو آنتن، پشتیبانی از سامانه‌ی چند لمسی پد، باتری 3 سلولی و کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌‏زمینه(Back light) اشاره کرد .

نوت‏‌بوک ایسر مدل V Nitro Black Editionدر حال حاضر با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می گردد.

Web Developer and Design