امروز:1 اردیبهشت 1403

سامسونگ به احتمال زیاد تبلت گلکسی تب اس پرو را در نیمه دوم سال عرضه می کند

شرکت سامسونگ بعد  از معرفی اسمارت فون های پرچمدار قصد دارد در نیمه دوم سال تبلت جدیدی را به بازار عرضه کند . سامسونگ علاوه بر اسمارت فون های گلکسی نوت5 و گلکسی اس 6 اج پلاس می خواهد تبلت پرچمدارش را معرفی کند .

این شرکت نام گلکسی تب اس پرو را در تاریخ سوم جولای به ثبت رساند که احتمالا این تبلت پرچمدار به زودی در نیمه دوم سال 2015 معرفی می شود . شاید سامسونگ این تبلت را معرفی نکند ، اما با توجه به اینکه تولید کنندگان نام های تجاری مورد نظرشان را ثبت می کنند به احتمال زیاد این تبلت توسط سامسونگ ارائه می شود .

شرکت سامسونگ گلکسی تب اس را به بازار عرضه نکرده است اما به احتمال زیاد در سال جاری 2015 نسخه جدید سری تب اس به بازار می آید . شایعات زیادی درباره گلکسی تب اس 2 به گوش می رسد که شامل اطلاعاتی چون نتایج بنچمارک ها ، مشخصات فنی می باشد و موارد مورد استفاده تبلت نیز بیان شده است .

گلکسی تب اس 2 دارای 3 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی است . این تبلت با تراشه ی اکسینوس 3.7420 به یک باتری 3580 تا 5870 میلی آمپزی مجهز است . باتری تبلت با توجه به اندازه صفحه نمایش و سایز آن قدرت متفاوتی دارد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم