امروز:9 فروردین 1403

گلکسی A8 باریک ترین اسمارت فون سامسونگ معرفی شد

ماه مارس خبرهای برای عرضه گوشی های جدید گلکسی سری A با نام گلکسی A6 , A8 , A9 به گوش رسید . ماه بعد در مورد گلکسی A8 و مشخصات آن خبرهایی منتشر شد که بعضی از این مشخصات توسط سایت  GFXBench تایید شد . ماه بعد تصاویری از این اسمارت فون منتشر شد و حالا ویدئویی از گلکسی A8 منتشر شده است . با آریامونز همراه باشید …

اسمارت فون گلکسی A8 باریک ترین اسمارت فونی است که تا به حال توسط شرکت کره ای سامسونگ تولید شده است و تنها 0.23 اینچ یا 5.9 میلی متر ضخامت دارد.

این اسمارت فون مانند گوشی گلکسی S6 فریم فلزی دارد . از دیگر مشخصات آن نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسل ، پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی کوالکام اسنپ دراگون 615 ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایتی می باشد .

دوربین اصلی این اسمارت فون 16 مگاپیکسلی است و به یک باتری 3050 میلی آمپری مجهز می باشد . این گوشی از سیستم عامل اندروید 5.1 بهره می برد که پیش از این توسط FFc با پشتیبانی از باند LTE 41 تایید شده بود .

سامسونگ سعی کرده بهترین طراحی را در این  اسمارت فون به کارببرد تا از سری های قبلی گلکسی بی نقص تر باشد . هنور مشخص نیست گلکسی A8 چه زمانی به بازار عرضه می شود و باید تا آن زمان صبر کنیم و منتظر این اسمارت فون فوق باریک با طراحی زیبا و منحصر به فرد باشیم .

در زیر ویدئوی کارکردن با گلکسی A8 قرار داده شده است . می توانید کارکرد این اسمارت فون را مشاهده کنید …

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم