امروز:10 فروردین 1403

اس 6 پرفروش ترین اسمارت فون در بازار امریکا

به دنبال استقبال گسترده از اس 6 سامسونگ توانست دوباره کرسی رتبه نخست را در میان سایر سازندگان تلفن همراه را از آن خود کند.

Kantar اعلام کرد که اس 6 سامسونگ جزء سه اسمارت فون اول در امریکاست. البته لازم به ذکر است که رتبه نخست نیز با گوشی اس 5 مربوط به سامسونگ است.

پس از اس 5 که در رتبه نخست قرار دارد، ایفون در رده بعدی است و بعد از آن اس 6 در رتبه سوم قرار دارد. سوم شدن اس 6 زمانی مورد توجه قرار می گیرد که استقبال از ،iOS در بازار افت داشته است. میزان این افترا ندروید و ویندوز فون به یک نسبت جبران کرده اند.

 

بزرگترین طرفدار iOS ژاپن بوده که در آن میزان استفاده از iOS و اندروید به یک نسبت است. در این کشور همچنان iOS مورد توجه است.

برعکس در اسپانیا همه طرفدار اندوریود هستند به طوریکه سهم آیفون در بازار آن تنها ده درصد است و 90 درصد مابقی را آیفون به خود اختصاص داده است.

در گزارشات آمده است که استفاده از  iOS در کل اروپا با افزایش نسبی همراه بوده ولی در میان پنج کشور بزرگ اروپابا کاهش همراه بوده است.

اندروید حدود دو سوم از بازار امریکارا به خود اختصا می دهد و ویندوز فون به سختی توانسته سهم اندکی را به دست بیاورد. استقابل از اندروید در امریکا بیشتر خواهد شد چرا در پنج کشور بزرگ اروپایی با افزایش ده درصدی مواجه بوده است.  ا

وضعیت چین با کشورهای دیگر جهان وضعیت متفاوتی دارد. سه شرکت برتر چین، از جملهiPhone، Huawei و Xiaomi با کسب امتیازات کمی می توانند جایگاه یکدیگر را اشغال کنند. در این کشور بیشتر افراد ثروتمند به سراغ iPhone و Xiaomi می‌روند در حالیکه افراد با سطح درآمد پایین تر  حال  Huawei می خرند.

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره