امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ برای فروش بیشتر قیمت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را کاهش خواهد داد

شرکت کره ای سامسونگ در کنفرانس مالی گزارشی از وضعیت مالی سه ماهه دوم سال 2015 ارائه کرد و در این کنفرانس اعلام کرد که پرچمداران بعدی اش را با نمایشگر بزرگ تر عرضه می کند و قیمت گلکسی اس 6 و اس 6 اج را کاهش می دهد . با آریامونز همراه باشید …

سامسونگ وضعیت مالی سه ماهه ی دوم سال 2015 را منتشر  کرد . شرکت سامسونگ نسبت به سه ماهه اول سال سود بیشتری کسب کرده اما در مقایسه با سه ماهه دوم سال 2014 پیشرفتی نداشته است و این نشان می دهد که پرچمداران اصلی امسال سامسونگ به نام گلکسی اس 6 و اس 6 اج نتوانسته برای سامسونگ درآمد چندانی داشته باشد و این شرکت را به وضعیت مشابه سال گذشته برساند .

شرکت کره ای سامسونگ اعلام کرد که در نیمه دوم سال جاری میلادی پرچمدارانش را با نمایشگر بزرگتر به بازار عرضه خواهد کرد . این شرکت اسمارت فون گلکسی اس 6 اج پلاس را همراه با گلکسی نوت 5 در تاریخ 22 مردادماه به بازار عرضه می کند .  همچنین در این کنفرانس اعلام شد در قیمت گلکسی اس 6 و اس 6 اج تجدید نظر خواهد شد .

سامسونگ قصد دارد با عرضه پرچمداران جدیدی چون گلکسی اس 6 اج پلاس و کاهش قیمت گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج بازار رقابتی گوشی های هوشمند را دست بگیرد و کاربران بیشتری را به خود جذب کند  تا با این کار از آیفون های اپل عقب نماند .

نظر شما درباره تصمیم جدید سامسونگ چیست ؟ آیا می تواند با کاهش قیمت محصولات بیشتری را به فروش برساند؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم