امروز:6 اردیبهشت 1403

طرح‌های مفهومی آیفون 7 اپل

هنوز معلوم نیست اپل مانند سنت دیرینه خود قرار است از یک آیفون ارتقا یافته مانند آیفون 6s یا 6s plus پرده بردارد و یا سنت شکنی خواهد کرد و مستقیما به سمت آیفون 7 با طراحی و امکانات جدید خواهد رفت، در این میان و چند ماه مانده به معرفی نسل بعدی آیفون‌ها،مارتین هاجِک، طراح آلمانی وب‌سایت  ComputerBild.de، بر اساس پتنت‌های جدید اپل و شایعات پیرامون آیفون بعدی رندرهای جذابی از آیفون 7 را منتشر کرده است که جالب به نظر می‌رسند.
از نکات جالب این طراحی می‌توان به طراحی مجدد دکمه پاور که این بار به عنوان بخشی از نمایشگر در نظر گرفته شده است، اشاره کرد. طراح ایجاد این طرح را از پتنتی که اخیرا اپل در این رابطه به ثبت رسانده است الهام گرفته است. براساس این پتنت لایه حساس به اثر انگشت در داخل نمایشگر یکپارچه‌سازی خواهد شد.

یکی دیگر از نکات مشهود در این طرح کم شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر تا حد امکان به طوری که در قسمت بالا تنها فضایی برای دوربین جلو و سنسور مجاورت در نظر گرفته شده و در گوشه‌ها حاشیه‌ها تا جای ممکن از بین رفته‌اند. همچنین این طراح در پی انتشار خبر تصاحب کمپانی Linx توسط اپل، دوربینی با لنز دوگانه را برای آیفون 7 متصور شده است.

مارتین لوگوی اپل در قسمت پشت گوشی را به صورت درخشان طراحی کرده و امکان خاموش کردن آن توسط کاربر را از طریق منوی تنظیمات فراهم کرده است.

 

iphone74

 

 

iphone71

 

 

iphone72

 

 

iphone73

 

 

Fan-made-Apple-iPhone-7-ren

 

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.