امروز:28 فروردین 1403

ویندوز 10 آخرین نسخه ویندوز

جری نیکسون  یکی از کارکنان شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس Ignite  از ورود ویندوز 10 به بازار صحببت کرد. او در ادامه بحث خود گفت: « در سال گذشته ویندوز 8.1 وارد بازار شد که رضایتمند نبود. اما اکنون به دنبال ساخت ویندوز 10  عرضه آن هستیم.»

او در جواب اینکه بررخی گفته اند ویندوز 10 آخرین نسخه ویندوز مایکروسافت است گگفته است که این واقعیت کمی پیچیده است و به نظر می رسد که در آینده ویندوز تنها یک سرویس خواهد بود.

در واقع این بدین دلیل است که هیچ خبر واضحی در رابطه با آینده ویندوز 10 در دست نیست. اما مایکروسافت از راه اندازی این ویندوز بر روی سیستم عامل انواع دستگاه ها صحبت می کند

همچنین بسته آفیس ویندوز 10 نیز به جای اینکه هر چند سال یک نسخه اصلی داشته باشد، مانند نسخه موبایل بروزرسانی‌ها را به مرور دریافت می‌کند.

نیکسون جری در ادامه صحبت  گفته اس که: «

ما در حال حاضر نمی‌خواهیم درباره برندینگ در آینده صحبت کنیم ولی مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که ویندوز 10 همیشه به روز خواهد بود و از کامپیوترهای شخصی و سرفیس هاب گرفته تا گوشی‌های موبایل، هولولنز و ایکس‌باکس می‌توانید ویندوز 10 را ببینید. ما به دنبال نوآوری‌های ویندوز در آینده دور هستیم.»

مایکروسافت می‌تواند در آینده به فکر ویندوز 11 یا 12 نیز باشد، ولی اگر مردم سیستم خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند و بروزرسانی‌های تدریجی را دریافت کنند، دیگر فقط به آپ دیت کردن آن توجه می شود و کمتر نگاه ها بر روی نسخه های جدید معطوف می شود.