امروز:10 فروردین 1403

تماشا کنید: بررسی ویدئویی گلکسی اس 6 اج پلاس

سامسونگ در کنار نوت 5 گوشی جدید خود گلکسی اس 6 اج پلاس را معرفی کرد. گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در نمایشگاه MWC معرفی شد. این دو گوشی طراحی جدید را تجربه کردند. البته گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس یک گوشی جدید بود و در گذشته شاهد این گوشی نبودیم. البته در گذشته گوشی های مشابه ای توسط سامسونگ معرفی شد. گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس گوشی ای با طراحی مشابه گلکسی اس 6 اج می باشد اما دارای امکاناتی مانند گلکسی نوت 5 می باشد. ما امروز در آریامونز و در بخش مونزاستریم بررسی ویدئویی این گوشی را برای شما قرار داده ایم. با آریامونز همراه باشید.

در دل گلکسی اس 6 اج پلاس یک پردازنده ی 64 بیتی اگزینوس 7420 گنجانده شده است. این پردازنده به لیتوگرافی 14 نانومتری سامسونگ مجهز است و داری هشت هسته می باشد. رم استفاده شده در این گوشی یک رم 4 گیگابایتی می باشد که همانند گلکسی نوت 5 می باشد.

صفحه نمایش گلکسی اس 6 اج پلاس یک صفحه نمایش 5.7 اینچی است. همچنین این گوشی دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. سامسونگ درباره ی این گوشی نیز متذکر شده است که فلز به کار رفته در داخل آن سبک تر و مقاوم تر است.