امروز:10 فروردین 1403

مونز استریم : ویندوز 7 روی گوشی زنفون 2 ایسوس اجرا می شود

شرکت ایسوس اسمارت فون زنفون 2  را در دو نسخه با پردازنده اینتل اتم Z3580 و رم 4 گیگابایت و پردازنده اینتل اتم Z3560 و رم 2 گیگابایت معرفی کرد . این گوشی ایسوس قیمت کف 199 دلار خواهد داشت و قیمت آن برحسب مشخصاتش متفاوت می باشد .

این گوشی با قابلیت های خوب قیمت مناسبی دارد و کاربر می تواند کارهای شگفت انگیزی با این گوشی انجام دهد . سیستم عامل گوشی ویندوز 7 می باشد ، گوشی ایسوس زنفون 2 این قابلیت را به کاربر می دهد که از سیستم عامل دیگری جز اندروید استفاده کند و تجربه متفاوتی داشته باشد .

pattern

اسمارت فون زن فون 2 شرکت ایسوس از پردازنده شرکت اینتل و توسعه دهندگانی چون XDA-Developer ویندوز 7 را برای شما اجرا می کند . شخصی به نام Yua Ca Van این کار را انجام داده و بیان می کند این روش برای نصب ویندوز 8 ، 8.1 و حتی ویندوز 10 قابل اجراست . در ویدئوی زیر اجرای ویندوز 7 روی اسمارت فون ایسوس نشان داده می شود . این قابلیت به لطف پردازنده اینتل اجرا شده است .

این ویدئو را مشاهده کنید …

 

این ویدئو بسیار هیجان انگیز است و می توانید ویندوز 7 را به کمک ماشین مجازی روی اسمارت فون تان نصب کنید . تجربه کار با ویندوز 7 روی موبایل بسیار جالب است . نظر شما درباره اجرای ویندوز7 روی گوشی چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم