امروز:9 اردیبهشت 1403

مونزاستریم : تبلیغ قابلیت Edge Lighting برای اسمارت فون گلکسی اس 6 اج

شرکت سامسونگ مهمترین ویژگی اسمارت فون گلکسی اس 6 اج را با ویدئویی تبلیغ کرده است . این ویژگی Edge Lighting می باشد که در آن کاربر 5 تا از تماس های موردنظرش را در لیست  Favorites قرار می دهد و برای هر تماس رنگ های آبی ، بنفش ، سبز ، نارنجی و زرد مشخص می کند . این ویژگی جالبی است که در این اسمارت فون تعبیه شده و به این صورت است که هروقت تماس یا پیامی از شخصی که برای آن رنگی انتخاب شده است ، دریافت شود نوار باریک و خمیده کنار صفحه نمایش به رنگ مورد نظر در می آید .

اگر تلفن پشت و رو هم باشد کاربر با توجه به رنگ مورد  نظر می تواند تشخیص دهد که تماس یا پیام از چه شخصی است .

ویدئوی سامسونگ از این ویژگی را مشاهده کنید . با آریامونز همراه باشید …

شرکت سامسونگ با این ویدئو قابلیت گوشی را به نمایش گذاشته است و تصاویری از زنگ خوردن اسمارت فون های دیگری چون  آیفون، LG G4، Moto Droid Turbo، Moto X، Lumia و حتی Blackberry Passport را نمایش داده تا نشان دهد طریقه تماس و ویبره این اسمارت فون ها برای کاربر خوش آیند نیست در صورتی که در گوشی گلکسی اس 6 اج به طور تازه ای این اعلان ها برای کاربر نمایش داده می شود .

این ویدئو را در زیر مشاهده کنید و نظرتان را در مورد قابلیت جدید سامسونگ بیان کنید .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم