امروز:6 اردیبهشت 1403

مونز استریم: عکاسی های خطرناک بر روی بلند ترین برج های دنیا

حدود دو سال از اولین عکاسی های گروه روسی On The Roofs بر روی اهرام مصر می گذرد. این گروه به صورت غیر قانونی بر روی هرم بزرگی در مصر ،اقدام به عکس برداری گرفته بودند که این تصاویر به صورت گسترده بروی خبرگذاری ها به نمایش درآمده بود و علاقمندان زیادی را به همراه داشت. وقتی این جوانان استقبال های فراوانی را از کارهای خود داشتند، باعث شد تا بیشتر به سراغ این کارهای خطر آفرین بروند و اخیرا نیز آن ها تصاویر جدیدی بر روی برج های بلند دنیا گرفته اند که در ادامه برایتان تهیه کرده ایم.

تصاویری که در ادامه خواهید دید؛ بسیار هیجان انگیز هستند و چشم انداز زیبایی را از این نقاط به نمایش گذاشته اند ،همچنین ویدیویی نیز منتشر شده است که در ادامه با هم تماشا می کنیم. البته این حرکات آنان ؛انتقاد های زیادی را نیز به همراه داشته است که به توصیه این گروه، به حرف دیگران گوش ندهید.

با هم این تصاویر را مشاهده میکنیم:

شانگهای، چین

2015-07-03_180446

برلین ،مسکو

0_9af8a_c8b9d030_XXL

اهرام مصر

0_7a136_80ecec74_orig

هنگ کنک

IMG_3427-copy

دبی

0_8f8de_2615ca4e_XXL

یکی از کار های عجیب و غیر قانونی که این گروه انجام داده، این است که یکی از کانال های تلویزیونی در برج های هنگ کنگ را تغییر داده اند و ویدیوی خودشان را بر روی آنتن بردند. این ویدیو با مضمون “What’s up Hong Kong” که در آن از مجموعه کارهای گروه پخش شده که در ادامه با هم تماشا می کنیم:

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.