امروز:8 اردیبهشت 1403

paper چیست؟چگونه با ان کار کنیم(بررسی کامل)

پیپر چیست؟پیپر چه کار هایی انجام می دهد؟این ها سوال هایی است که با شنید نام پیپر(paper)  به ذهن شما می رسد.این برنامه برنامه ی جایگزین فیسبوک است که با ان می توانید news feed  یا اخبار را دنبال کنید.فیسبوک هر چند وقت تغییری در news feed  خود می دهد اما این تغییر به تغییر در اسم هم منجر شده است.این تغییر مانند  Flipboard است. با مرور ویژگی های با ما باشید.

 

paper1

هر مطلب در news feed   شما در یک کارت است .و در یک ردیف پیش نمایش news feed  ها همانطور که در شکل می بینید قرار دارد.که با کشیدن هر کدام به بالا می توانید اطلاعات کامل را ببینید.در صورتی که ویدئویی باشد یه صورت اتوماتیک نمایش داده می شود.اگر هم لینکی داشته باشد می توانید بر روی ان کلیک کنید و مطلب اصلی را در سایت اصلی بخوانید.همچنین شما می توانید کامنت ها را ببینید و لایک کنید.در استفاده از paper استفاده از حرکات لمسی و شکل های گرافیکی به چشم می خورد و زیباست.

paper2

کارت ها به بخش های مختلفی مانند  Facebook friends, Headlines, Technology, Creators,Exposure, Ideas, Planet, Cute, LOL, و … تقسیم می شوند.یکی از این بخش های news feed  قدیمی است که می توانید مانند گذشته جدیدترین ها و داغ ترین ها را از ان جا مشاهده کنید.

paper-chat

در اخبار که درباره این اپ شنیدم انچه فکر می کردم این بود که این برنامه ی ساده ای است که فقط اخرین اخبار را به من نشان می دهد.اما با عرضه این برنامه دیدم که این برنامه یک برنامه ی کامل است و تمام کار ها را می توانید با ان انجام دهید.از جمله ان که مطلب ارسال کنید،چت کنید ،notification ها را چک کنید و خلاصه این که این برنامه جایگزینی خوب برای فیسبوک موبایل است.

این برنامه برای ایفون و فقط امریکا منتشر شده است و شما می توانید ان را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود از اپ استور

نظر شما درباره ی این برنامه چیست؟ایا جایگزین مناسبی است؟نظرات خود را با ما در میان بگذارید.